Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

Kadoksissa ollut mallailukipinä alkaa löytyä, sopivasti kesäloman lähestyessä. Ja ebaysta tarttui mukaan pitkään haussa ollut Airfixin B.(I)8 Canberra.
Näkyy olevan Martilla puodin 25v pippalot, sattumoisin olen tällä viikolla lähistöllä joten pitää poiketa :)
Timo Honkanen kirjoitti:
https://www.riemurasia.net/sarjakuvat/riemurasia/strip_1427385288.jpg

Mallailun ilot tunnetaan riemurasiassakin :)
Onkohan Heimo Vesa osallistunut tähänkin kilpailuun?
www.hs.fi/fingerpori/s1349769748313
Noista tulikin mieleen viime sunnuntain Hesarin Lassi ja Leevi: Linkki
Huomenna startti kohti ol' blightyä ja viikonloppuna sitten Flying Legends -näytös.

www.flyinglegends.com
Pikku tarina, joka oli lähellä mennä vitutus-ketjuun mutta sai kuin saikin onnellisen lopun joten päätyy nyt sitten tälle puolelle.

Avasin tänään kesätauon jälkeen uuden sarjan ja hädin tuskin olin saanut ensimmäisen osan irti kun se jo putosi lattialle. Olinko liian innokas vai onko tauko mämmännyt näppini, en tiedä mutta sinne se pikku muovinpala vaan pomppasi. Onhan noita ennenkin pudonnut mutta tältä betonilattialta on ne aika helppo bongata mutta tätä karkulaista ei vaan mistään tuntunut löytävän, ei sitten millään.

Tässä työpöydän alla on sellainen muovikantinen ruuvilajitelmalaatikko ja nostelin sitäkin monta kertaa edestakaisin josko oli kierinyt sen alle, tai taakse, tai viereen. Mutta ei näkynyt. Kunnes viimein päätin tarkistaa laatikon poimutetun kannen ja siinähän se rintamakarkuri kökötti. Olin tietämättäni siirrellyt sitä edes takaisin.
Huh! kesä ollut melkoista työrumbaa. Mutta jospa sitä nyt saa taas keskittyä mallailuun.
Girls und Panzer- elokuva sai tänään jo liian kauan odotetun ensi-iltansa ja lopputekstien perusteella näyttäisi pienoismallit.net olevan big in Japan

Muokk:
edgeline.tokyo/wp/wp-content/uploads/2015/11/GP_MOVIE_B_13_WEB.jpg

Ja konsultaatioapu tuli vielä näyttävästi hyödynnettyäkin
Viimeksi muokattu 27.11.2015 16:53 +
Tehtiin meidän likan kanssa monta peltiä viinereitä :) ex leipurina nuo kyllä luonnistuu, mutta niissä on sitä jotain mitä kaupan viinereissä ei ole :) (ne on kaulittu voihin) eli ne on mahtavan rapeita ja maukkaita.
Nyt sitten iltaherkkuna 1xviineri ja kuppi vahvaa kahvia… ja sitte tähtimoottorin kimppuun.