Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

Ihmeiden aika ei ole ohi. Geeli-zap palautti uskoni pikaliiman toimimiseen etsien kanssa. Parin millin osia kykeni liimaamaan ilman että sormet, pöytä sekä osat olivat liimatahroja täynnä.
Tällaista tänään Rissalassa…

A Lappalainen kirjoitti:
Tällaista tänään Rissalassa…

Kappas! Taidettiin olla yhtä aikaa aidan vierellä!

Viimeksi muokattu 16.5.2016 17:46
Hölinäni kelpasivat kansainväliseen julkaisuun :)
www.mengafvmodeller.com/air-current.html#
Nappasin itseäni niskasta kiinni ja maalasin StuGia ja Hurricanea. StuGin maalaaminen onnistui mielestäni yllättävän hyvin, ja maalia jäi vielä hieman ylikin, joten vaalensin lisäksi aiemmin maalaamaani Marderin tumman harmaaksi jäänyttä maalipintaa.Tästä on hyvä jatkaa taas!
Perjantai vapaa, huomenna vielä töitä. Perjantaina meno Lahteen (kiitos Eksoten, ultrakäynnit vähentyny ja täytyy Lahdessa asti käydä että selviää alle 100 euron käynnillä).

Onpahan hyvä syy piipahtaa malliston herrojakin moikkaamassa samalla.. 8)
Pyöränmittari näytti että 5025 kilometriä on tullu polettua viimeisen 5 kuukauden aikana. painoki tippu siinä ohessa 6 kiloa.

Kuinka paljon muut on pyöräilly 2016?
Artollahan on pyörä rullannut mukavasti :) Mulle on tullut puolipakolla ja tielle sattuneista esteistä johtuen melkein täydellinen välivuosi tuohon lajiin: koko vuoden aikana ~1500 kilsaa, joka valitettavasti myöskin näkyy ja varsinkin tuntuu vyötäröllä. Noh, huonommaksi tästä on enää vaikea pistää, jotenka ensi vuonna enemmän :D
Viimeksi muokattu 1.11.2016 05:44
StuG alkaa olemaan pikkuhiljaa valmis. Vielä täytyy parannella sotkuja hieman. Jos tuon saisi nyt kunnialla loppuun, niin voisi sitten aloittaa uuden projektin…
Petri Manninen kirjoitti:
Artollahan on pyörä rullannut mukavasti :) Mulle on tullut puolipakolla ja tielle sattuneista esteistä johtuen melkein täydellinen välivuosi tuohon lajiin: koko vuoden aikana ~1500 kilsaa, joka valitettavasti myöskin näkyy ja varsinkin tuntuu vyötäröllä. Noh, huonommaksi tästä on enää vaikea pistää, jotenka en vuonna enemmän :D
Ehkä se välivuosi tekee hyvää lajissa kuin lajissa. Mulla oli vuosi 2015 selkeästi heikompi tähän vuoteen verrattuna kun tuli sairasteltua.