Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

Kerta on tuo ketutusketju ajattelin laittaa iloisemmille asioille ketjun myös.

Itse voisin aloittaa tälläsella:

Sain vihdoin oikeankäden lastasta vapaaksi ja murtumat on luutuneet. Tänään myös hain laivaan keulapotkurin. Taas pääsee rakentelemaan hinaajaa. Viime viikolla sain uuden Focuksen alle, lunastetun tilalle. Elämä taas hymyilee. =)

-Herkko
Perjantaina alkaa kauan odotettu kesäloma. Ei tarvitse ajatella töitä neljään viikkoon.
Saa purettua mallipöydälle kasaantunut ruuhkaa.
Noh, ajokortti tuli tännään ja kesäloma(työt) alkaa reilun viikon päästä. Tosin töissähän sitä on opiskelun ohella nytkin oltu, joten eip tuo haittaa. :)
No, tämmöinen uutinen: sain vanhoilla päivilläni nyt sitten virallisesti suutarin paperit.

T: C :)
Kesäloma alkaa tämän torstain duunipäivän jälkeen - sitten kuukaudeksi kesälaitumille Mikkelin seudulle. oooh ja aaah
Sitten pääsee sopivasti heinäkuuksi takaisin Stadiin, kun kaupunki on mukavan hiljainen amatöörien lähtiessä kesälomilleen…
Cutwo kirjoitti:
No, tämmöinen uutinen: sain vanhoilla päivilläni nyt sitten virallisesti suutarin paperit.

T: C :)
Onnittelut! Perheelläsi taitaa sitten olla käytössä muitakin jalkineita kuin varvastossuja? :-)
Sergeant Steiner lomille lops!

Niin onhan se Stadi tosi hiljainen ja rauhallinen kun kaikki "sudetti-savolaaset" katoaa kotikonnuilleen ;-) .
Heikki Jäntti kirjoitti:
Sergeant Steiner lomille lops!

Niin onhan se Stadi tosi hiljainen ja rauhallinen kun kaikki "sudetti-savolaaset" katoaa kotikonnuilleen ;-) .
Niinpä. Itse olen sillä tavalla omituinen, että änkeän aina kesälomalla Savoon, vaikka olen syntyperäinen stadilainen (kolmannessa polvessa)…
Itsekin tykkään olla duunissa heinäkuun, kun juuri ketään muita ei ole töissä. Saa jotain aikaiseksikin, kun ei ole koko ajan joku hihassa roikkumassa ja keskeyttämässä työn sankaria. Lomat pidän mieluiten pääasiassa loppukesästä ja syksymmällä.

Iloista on se, että viime aikoina on ollut keskimääräistä mukavammin aikaa keskittyä mallailuun, niin rakentamiseen kuin kirjojen ja nettisivustojenkin lukemiseen ja tutkimiseen.
Kesäloman alkuun enää neljä viikkoa, sitte saa ajatella kolme viikkoa jotain muuta ku työasioita. Viimenen lomaviikko on sitte syyskuun lopulla.

Toinen ilosempi asia on se, että tyttökaveri tulee huomena Saksan reissultaan. Ei näköjään taipunu multa enää poikamieselämä. Tylsää oli melkeen koko viikon. Noh, huomena siis haen tuon lentokentältä nii palaa olo raiteilleen. Ainii, oli kuulemma löytyny muovia tuliaisiksi!!! Saa nähä mitä sieltä tulee…

Lisäys 27.5.: tuliaisina tuli Tamiyan M8. Olivat kuulemma käyneet Luxemburgissa jossain lelukaupassa, jossa oli seinällinen malleja -50%. Ei vaan ollu mahtunu matkatavaroihin enempää… Itellä ois voinu karata mopo melko täydellisesti, tyyliin voikait näitä vaatteita jättää tänne hotelliin että mahtuu noi mallit kyytiin ; )
Viimeksi muokattu 27.5.2007 09:06