Pienoismallit.net

Iloisten tapahtumien ketju

Eerikki se sitte osaa löytää ihan kaikesta jotain negatiivista. Jos ei muuten nii sitte väkisin. :-)
Petri Manninen kirjoitti:
Eerikki se sitte osaa löytää ihan kaikesta jotain negatiivista. Jos ei muuten nii sitte väkisin. :-)
Ei se tarvitse olla negatiivista, vaan omaa näkemystä tuosta sarjasta,makunsa kullakin ja mielipide.
Alku oli tosi lupaava,taso laski loppua kohden.
Iloinen tapahtuma on että aurinko jaksaa paistaa ja on ihanan lämmintä… pittää mennä uimaan "saa" toisen kerran tälle päivälle ;)
Ei varsinaisesti liity sivuston aiheeseen, mutta Oulu-Ranua-Iso-Syöte-Oulu pyöräily 406 km aikaan 19:25, ja kerkesi pariin otteeseen syömäänkin. Olen Olueni Ansainnut!
Ei varsinaisesti liity sivuston aiheeseen, mutta Oulu-Ranua-Iso-Syöte-Oulu pyöräily 406 km aikaan 19:25, ja kerkesi pariin otteeseen syömäänkin. Olen Olueni Ansainnut!
Huh huh! Kova fysiikka miehellä! Odotan vielä itse ensimmäistä satasta…
Onneksi olokoon Petri! Jaaha Ranskan Ympäriajo on tullu Suomeen. ;-)

Ite pyöräilin muutama viikko sitten 152 km 8 tunnissa.

T. Selkävaivanen
Samaan kiinnittänyt huomiota. No, kukin tablaa tyylillään…
Koko kesän kadoksissa ollut mallailuinto alkaa osoittaa elpymisen merkkejä. Josko sitä jo kohta jotakin työn alle… Mallailu kun on minun mielestäni niitä hommia, joita ei kannata yrittää puurtaa väkisin kuin poikkeustapauksissa, tyyliin näyttelyn deadline lähestyy.
Tilasin Martin valinnasta liimaa ja maalia, no sitä maalia tuli sitten ihan hirveesti kun jonku toisen paketti tuli mulle :D, liima tosin jäi puuttumaan mutta sain Humbrolin ohennetta tilalle… no huomenissa sitten soitellaan Martille.
Raimo Leino 30.8.2014 15:29
JA SE HALVATUN LAMPIPOLYYPPI, EKTOPLASMA, NAPANÖYHTÄ JA TURJAKKEEN RETALE, joka on keksinyt etsiosat, SAISI MINUN PUOLESTANI VETÄISTÄ ALAHUULENSA PÄÄNSÄ YLI JA NIELAISTA!
Sissus saakeli että menee hermot - mikroskooppisen pieniä metalliosia osia löytyy kyllä sukista ja housujen persuksesta, mutta ei sieltä minne ne on tarkoitettu!