Pienoismallit.net

O: Iljushin DB-3 tylppänokka

Ostetaan 1:72 Iljushin DB-3 pommikone, josta tarkoitus tehdä Suomikone. Tai pelkät moottorit ja aseetkin olisi hyvä.
Sarjaa ei ole tainnut tehdä lyhytnokkaisena kuin Maquets eli MSD:n paketointi.

Mulla on jo yksi Venäjältä saatu kone, mutta siitä puuttui pari valurankaa niistä vähäisistäkin.

Tämä tulisi todella tarpeeseen.
Tilasin jo yhden Ranskan ebayn kautta, mutta tullausmaksu tuli, että olen tilannut jotain EU:n ulkopuolelta ja maksoin sen, koska en tiennyt että olisi sieltä tilannut mitään. Ilmeisesti joku Venäjältä oli laittanut sen myyntiin. Ja konetta en ole saanut koskaan.
Nyt kaipaisin moottoreita ko. koneeseen. Moottoreiden halkaisija noin 17-19 milliä.
Viimeksi muokattu 16.1.2022 10:01
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Timo Rissanen kirjoitti:
Tilasin jo yhden Ranskan ebayn kautta, mutta tullausmaksu tuli, että olen tilannut jotain EU:n ulkopuolelta ja maksoin sen, koska en tiennyt että olisi sieltä tilannut mitään. Ilmeisesti joku Venäjältä oli laittanut sen myyntiin. Ja konetta en ole saanut koskaan.
Muistithan maksaa postille 2,90€ käsittelymaksua? Jos tullausmaksu ilmoitus on tullut, on todennäköistä että paketti on/oli jo Suomessa tullin hallussa, jolloin tullauksen lisäksi pitää maksaa postin uusi rahastusmaksu jotta posti suostuu kuljettamaan sen vielä perille.
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Juuso kirjoitti:
Timo Rissanen kirjoitti:
Muistithan maksaa postille 2,90€ käsittelymaksua? Jos tullausmaksu ilmoitus on tullut, on todennäköistä että paketti on/oli jo Suomessa tullin hallussa, jolloin tullauksen lisäksi pitää maksaa postin uusi rahastusmaksu jotta posti suostuu kuljettamaan sen vielä perille.
Joo, maksoin.
Teitkö sä nettitullauksen, vai mistä tohon oli tavaran arvo saatu alvin laskentaan? Mulle ole ikinä tullu mitään tullausmaksus ennen kuin olen itse kertonut mitä ja minkähintaista tavaraa paketissa on.