Pienoismallit.net

Ilkka K.

Uutuuksia maailmalta   9.6.2012 12:28
Mika A.C. Heikkilä kirjoitti:
Kävin tänään perjantaina tullipostissa hakemassa uuden Zoukei Muran Mustangin, aika muheva pakkaus!
Paljos tuolle Mustangille kertyi tulleja yhteensä? Aika hyvä toi tarjous ZM:ltä, ilmainen toimitus kaikkialle maailmaan..
Saumat umpeen?   7.6.2012 23:28
Lisäksi itse suojaan maskiteipillä yksityiskohtia hiottavan sauman läheltä mahdollisuuksien mukaan.
Kyllähän e-baystakin löytyy näitä pro-made malleja, mun mielestä erittäin hyvin tehdyn 1:48 lekon arvo on kyllä selvästi 300€ yläpuolella. Ja kyllähän tuohon hintaan tai kalliimmallakin näitä menee kaupaksi.

esimerkki: Linkki
Hei, multa löytyy kaapista Hasegawan 1:48 109F-2, nyt tiedustelisin että kuinka työlästä on kyseisen mallin päivittäminen myöhäiseksi F-4:ksi? Kannattaako tähän hommaan lähteä LW-ekspertit, onko vaivan väärti? Tarkoitus olisi rakentaa tällaisia Erlan viimeisimpiä F-4 malleja mielenkiintoisen camon vuoksi: Linkki
Bf 109F/G värit..   2.4.2012 15:51
…sama illustraatio vähän paremmin esitettynä tällä sivulla: Linkki ja kyseessä siis kuva nro 36.
Bf 109F/G värit..   2.4.2012 15:48
Antti Pentikäinen kirjoitti:
"Revell releases newtooled 1/24 Fokker DXXI next year. The model is unique at this scale. While the Revell is going re-organizing their management, they have now new scale on aircraft models. The Fokker is finnish type while, Revell has planned publish also Dutch version."

Lähde: Aeroscale.co.uk
Tää oli kyllä päivän paras =)
Bf 109F/G värit..   1.4.2012 00:33
Ähh.. no löysin sittenkin itse, täällä melko pätevää tietoa ja vastaus myös kysymykseeni: Linkki
Bf 109F/G värit..   1.4.2012 00:30
En nyt äkkiseltään löytänyt mitään yleispätevää vastausta, joten kysytään täältä: mikä oli Bf 109 F ja G malleissa laippojen, ilmanottoaukkojen ynnä muiden vastaavien "sisäpuolen" väri, liekö ollut RLM 02 vai RLM 76 (rungon pohjaväri, siis), n'ihin vaihtoehtoihin olen törmännyt?
ImportHobby-kokemuksia?   28.3.2012 19:43
En kyllä itse tilaisi, joskus tuolta yritin tilata Hasegawan 1/48 Mustangin ja ikinä ei tavara lähtenyt eikä s-posteihin vastattu, toisaalta, ei mun PayPal tiliäkään veloitettu missään vaiheessa. Ei silti antanut kovin luotettavaa kuvaa ko. lafkasta.