Paljos tuolle Mustangille kertyi tulleja yhteensä? Aika hyvä toi tarjous ZM:ltä, ilmainen toimitus kaikkialle maailmaan..Mika A.C. Heikkilä kirjoitti:Kävin tänään perjantaina tullipostissa hakemassa uuden Zoukei Muran Mustangin, aika muheva pakkaus!
Ilkka K.
Lisäksi itse suojaan maskiteipillä yksityiskohtia hiottavan sauman läheltä mahdollisuuksien mukaan.
Kyllähän e-baystakin löytyy näitä pro-made malleja, mun mielestä erittäin hyvin tehdyn 1:48 lekon arvo on kyllä selvästi 300€ yläpuolella. Ja kyllähän tuohon hintaan tai kalliimmallakin näitä menee kaupaksi.
esimerkki: Linkki
esimerkki: Linkki
Hei, multa löytyy kaapista Hasegawan 1:48 109F-2, nyt tiedustelisin että kuinka työlästä on kyseisen mallin päivittäminen myöhäiseksi F-4:ksi? Kannattaako tähän hommaan lähteä LW-ekspertit, onko vaivan väärti? Tarkoitus olisi rakentaa tällaisia Erlan viimeisimpiä F-4 malleja mielenkiintoisen camon vuoksi: Linkki
…sama illustraatio vähän paremmin esitettynä tällä sivulla: Linkki ja kyseessä siis kuva nro 36.
Tää oli kyllä päivän paras =)Antti Pentikäinen kirjoitti:"Revell releases newtooled 1/24 Fokker DXXI next year. The model is unique at this scale. While the Revell is going re-organizing their management, they have now new scale on aircraft models. The Fokker is finnish type while, Revell has planned publish also Dutch version."
Lähde: Aeroscale.co.uk
Ähh.. no löysin sittenkin itse, täällä melko pätevää tietoa ja vastaus myös kysymykseeni: Linkki
En nyt äkkiseltään löytänyt mitään yleispätevää vastausta, joten kysytään täältä: mikä oli Bf 109 F ja G malleissa laippojen, ilmanottoaukkojen ynnä muiden vastaavien "sisäpuolen" väri, liekö ollut RLM 02 vai RLM 76 (rungon pohjaväri, siis), n'ihin vaihtoehtoihin olen törmännyt?
En kyllä itse tilaisi, joskus tuolta yritin tilata Hasegawan 1/48 Mustangin ja ikinä ei tavara lähtenyt eikä s-posteihin vastattu, toisaalta, ei mun PayPal tiliäkään veloitettu missään vaiheessa. Ei silti antanut kovin luotettavaa kuvaa ko. lafkasta.