Pienoismallit.net

Kantri

Stephen King   27.10.2008 13:15
Tämmönen linkki viel kertoo jotain www.piina.net/?sivu=musta_torni
Stephen King   27.10.2008 13:12
Suosittelen yksi Kingin pääteoksista Mustatorni ,se on 7osainen kirjasarja jota äijä kirjoitti yli 20 vuotta.
Sai viimeisen osan valmiiksi vasta muutama vuosi sitten.Vaikka voi tuntua aika urakalta lukea se,
niin sitä se ei ole,tarina vie mennessään kun lähtee kunnolla käyntiin.
Lääkeruiskut   21.10.2008 13:53
Nikoaspo kirjoitti:
J Pokki kirjoitti:
Saako noita ruiskuja neuloineen apteekista ihan ok, vai onko joutunut kovastikin selittelemään?
Helsingin keskustan apteekit eivät myy ruiskuja eikä neuloja. Kun siirtyy ostoksille vähän kauemmaksi, myydään niitä yleensä mukisematta.
Olen ostanut Pajamäen Apteekkimarketista,niillä on toimipiste ihan kestustassakin ja kierrättävät henkilökuntaa.
Eli luulis saavan keskustastakin? Siis neuloja kanssa ovat myyneet Pajamäessä.Muutenkin mukava apteekki asioida jos joutuu odottelemaan tarjoavat (automaatista) Kahvi,Tee,Kaakao ja en muista kaikke mitä.Eri meininki kuin yleensä apteekeissa olen tottunut näkemään.
Bare Metal Foil   9.10.2008 18:56
Edellisen auton ikkunalistat laitoin juuri alumiiniteipistä irrotetuilla foili paloilla.Se teippi itsessään on liian paksua, mutta siitä voi kuoria sen pääli eli foili pinnan irti ja siinä on vielä liima itsessään.Itse käytin apuna pitkää paksua paperi/pahvi jonka kiedoin teippirullan ympärille ja terävällä veitsellä pahviavastenleikaten sain sopivan ohuita suikaleita.Listoitus onnistui suht hyvin.En ole kokeillut tuota Baremetallia enkä Alcladia en
siis voi verrata niihin.Olen kyllä kokeillut kanssa kotitalous foilii ja Fazerin sinisen käärettä kyllä se niilläkin onnistuu,liimana olen niihin käyttänyt samaa liimaa kun muutenkin mutta todella vähän,sen jälkeen lakka päälle niin tullu ihan ok.Just eilen laitoin kanssa lamppujen taustat normaali kotitalous folioo ja pikaliimala kiinni,
tuli ihan ok valot.Bare-metal ja Alcladista löytyy pajon juttuja ja kuvia täältä kun käytät hakua.
Pimeässä loistavaa maalia?   6.9.2008 14:01
Kaupassa olen nähnyt kyseisen Revelin Night Colorin,eli en tiedä miten se toimii,mutta ajattelin että se olisi tarkoitettu sekoitettavaksi maalin sekaan,sillä laillahan se olisi parasta kun saisi itse valita minkä väristä
"loistomaalia"tulisi.
Mikä alus tämä on?   8.8.2008 17:17
Ilmiselvästi joka pojan unelma lelu,mökin rantaan.Naapurille voi heittää ,mul on isompi ku sulla.
Hyvät pensselit?   7.8.2008 18:46
Mob. Mä käytän monesti koktailtikkua sekä maalaamiseen että liiman levitykseen,siirtokuviensiirtoon,yleensä se puu tikku sopii moneen .Maalinsekotus,sen voi väli vaik vetää askarteluveitsel vinottain poikki nii toimii pienien siirtokuvien kans.maalaamises seon hyvä ku se on puuta niin se on kuitenkin jonkinverran huokea.Meilläkin niit on keittiös n.1000 tikun poksi ei lopu heti eikä oo hinnal pilattu.Ne on kuitenkin ihan neulan terävii ni käy pikku hommaan.Tos ainoos mallis mikä mul tääl on esil ni siin ne maltan ristit liekkeineen tai liekit oli kohokuvioo mut maalit ympärille tein koktailtikul.