Pienoismallit.net

Kantri

Kun kerrot olevasi mallari...   19.4.2009 14:02
Kaverin vaimo eilen ihasteli mallejani ja tunnusti että oli pikkutyttönä isänsä lennokkeja ja laivoja kokoillut. Tunnusti kanssa että haluaisi elvyttää mallailun uudestaan.Tais olla frendillekkin yllätys ja tuleva lahja idea.
Yllätys oli kyllä itsellenikin,luonnollisesti kerroin minkä osasin jne…
Kehityskeskustelu: Galleria   19.4.2009 12:55
Jep tällä hetkellä Firefoxilla toimii normaalisti ja taas IE:llä on edelleen "pallukat".
Mitään välitys palvelimia en käytä.
Kehityskeskustelu: Galleria   17.4.2009 17:42
[quote
Tyhjennä vaikka sivuhistoria, välimuisti ja evästeet…
[/quote]
Tuo kaikki tehty eivät auttaneet?
Kehityskeskustelu: Galleria   17.4.2009 01:58
Ctrl+f5 ei auttanut ,viimeksi auttoi töpseli seinästä nyt ei sekään ja vielä koitin tuolta asetuksista tyhjentää välimuistia eikä mikään ole auttanut,pallukat näkyy edelleen.Tosin sitten kaveri ei keksinyt muuta niin latasin uuden selaimen mozillan jolla toimii taas moitteetta ainakin toistaiseksi ,eli ihmettelyä???
Siis tällä Explorerilla tää ei futaa?Tai toimii muuten mutta arvostelu ei onnistu ja siinäkohdin missä pitäisi olla
viisi tähteä siinä on kymmenen palloa?
Kehityskeskustelu: Galleria   16.4.2009 20:11
Pallukat on edelleen explorerilla.Mutta latasin tänään Mozillan firefoxin ,tällä taas toimii normaalisti,eli tuli arvostelu mahdollisuus ja tähdet palasivat?
Kehityskeskustelu: Galleria   15.4.2009 11:05
Mulla on taas tullut nuo pallukat tähtien tilalle tuossa arvostelussa.
Kokeiltu jo ctrl ja f5 ,sekä mikä mulla viimeksi auttoi ,töpseli seinästä ,nyt ei ole auttaneet kumpikaan?
Pineline tehopesun laimennus?   11.4.2009 19:21
Olisiko kenelläkään mitään tuntumaa, Mr Muscle kodin putkimiehestä?
Siis maalin poisto kromi,emali,akryyli jne…
Tamiyan maalit   8.4.2009 16:39
Expossa muistaakseni Harrasteen koju, 5 euroo,6 purkkia 23ml,mutta ei menny takuuseen toimivuudesta ,vanhoja.Kokeilu mielessä ostin,en ole ennen Tamiyoita kokeillut.Muutenkin en ole kuin yhtä ,oudosti käyttäytynyttä akryyli maalia kokeillut,polykarponaatti maalia en oo ikuna kokeillu.
Tamiyan maalit   7.4.2009 15:49
Siis akryyli maalit X ja XF alkuiset Lasol,Nesteen jäänesto, vedellä jatkettuina ja tamiyan oma x20a sellaisenaan,niin toimii?
Polykarbonaatti maalit PC,pelkällä vedellä? Jos pelkkä vesi niin olen ollut lukenevani että olisi hyvä laittaa jotain sekaan veden pinta jännitettä heikentämään?
Näin siis ilmeisesti ruiskulla maalattaessa?Siveltimellä toimii sellaisenaankin?
Tamiyan maalit   7.4.2009 14:40
Tuli tuolta exposta muutama purkki Tamiyan maaleja mukaan.Hakua olen käyttänyt ja lueskellut, mutta vielä on epeselvää vaikka purkkien selosteet jo kertovatkin jotain.
Noissa akryyli maleissa ilmeisesti akkuvesi on ok ja olen lukenut kanssa että lasinpesunesteet on kanssa ok,
käytetäänkö noita lasinpesu nesteitä sellaisenaan vai jatkettuna?

Polykarponaatti (Lexan) maali, lukee purkissa.Ihan uusi juttu en ollut kuulutkaan näistä ennen.
Ohjeet neuvoo suomeksi vesi ja taas englanniksi vesi/Tamiya x20a tinneri.
Jos jollain jotain tietoa/kokemusta niin mieluusti kuulisin?