Pienoismallit.net

Kantri

Kehityskeskustelu: Galleria   11.10.2010 01:37
Nyt näyttää taas futaavan 8)
Kehityskeskustelu: Galleria   11.10.2010 00:36
Nyt ei oo arvosteltaessa tähtiä, eikä pallukoitakaa nyt on numeroita ja kun omiansa katsoo niin oudon näköistä ?
Onkohan tämä jo kohta ratkennut, (Pitäisikö parhaat mallit listata erikseen?)
Vitsiketju   8.10.2010 10:26
NORMAALI VASTAUS KARHUMAKIRJEESEEN.

Hävytön kirjeenne saapui tänään avonaisessa kuoressa, vain euron postimerkillä varustettuna. Se tavallaan ilahdutti jotenkin minua ja perhettäni, mutta samalla se herätti ajatuksen siitä, että maassamme on vieläkin kaikenlaisia pihejä paskahousuvasikoita, jotka lähettävät velallisille kirjeitä avonaisissa kuorissa. Ihmettelette sitä, miksei laskuanne ole jo kauan sitten maksettu. Minä valistan teitä.

Vuonna 1977 ostin asuntovaunun ja vanhan Saabin, kaksi rotuhevosta, haulikon, pistoolin ja kaksi erinomaista sikaa. Kaiken tietenkin vekselirahoituksella. Seuraavana vuonna asuntovaunu paloi, yksi hevosista kuoli ähkyyn ja toisen niistä jouduin vuokraamaan tuppimulkku mustalaiselle. Se tampioidiootti nälkiinnytti ja juoksutti sen kuoliaaksi. Hyvä sikani varastettiin meidän ollessa Sosiaalitoimistossa, toisen oli paska-aivoroisto päästänyt irti. Kolmen viikon kuluttua tuli sika kotiin, ja kuoli keskelle pihaa. Liityin kirkkoon ja Kokoomuspuolueeseen. Oma ehdokkaani puolueessa ei kuitenkaan pärjännyt vaaleissa. Isä kuoli ja velipoika joutui kuittipetoksesta linnaan. Muuan verovalmistelija Oulusta raiskasi
sisareni ja karkasi sen kanssa. Maksoin lunnasrahat Kansan Tahdolle, jottei minun tarvinnut vasurilehden palstoilla todeta sitä valmistelijapaskaa siskoni mieheksi.

Ajat muuttuivat niin helvetin ankeiksi, että meidän piti kavereiden kesken naida vain akkojamme suuressa rahapulassa. Yksi pojistani sai sikotaudin, se meni muniin ja Terveyskeskuksen lääkärintohelo kuohitsi pojan. Kesällä Tenojoella sain
elämäni suurimman lohen, se tietenkin karkasi ja vene kaatui. Kaksi pojistani hukkui. Ei se joka oli kuohittu, eikä se joka osasi uida. Seuraavan kesän sitten vain ryyppäsin pirusti ja revin laskuja. Lopulta ei ollut muuta kuin velat ja veden turmelema kello. Akka karkasi ison Ruotsalaisen hiihdonopettajan kanssa ja jätti minulle muistoksi degeneroituneet kaksoispojat. Svenski oli niin tyhmä, ettei se osannut kaataa edes kusta pois saappaasta, jossa oli hana kärjessä ja
käyttöohje kantapäässä.

Menin heti naimisiin mustalaisleskiakan kanssa, oli muuten ainoa kerta kun onnisti. Kun ostin teiltä tavaraa, en ole sen jälkeen pystynyt pitämään muuta kuin kiinnelainaa talossani. Sitten tuli Maurimyrsky ja repi taloni hajalle. Muijani meni suruissaan Vaakunaan sambakarnevaaleihin ja sai tietenkin klamydian yhdeltä demarien kokousedustajalta. Poikapartio-retkellään pyyhki persettään horsman kukkiin, joissa oli vesakkomyrkkyä. Sen seurauksena persläpi oli leikattava pois, ei siltä joka oli kuohittu. Syksyllä poromiehen saatanat ampuivat parhaan ajokoirani. Lopettaessani pihakissaani, jota käärmeenrotkale oli purrut, väisti katti ja luoti kimposi kivestä
vanhan Saabini tuulilasinkautta sivuikkunaan ja siitä pyykkinarulla olleisiin lakanoihin.

Mikään kirjeessänne ei hämmästytä minua niin paljon, kuin se väitteenne, että tulette aiheuttamaan minulle ikävyyksiä. Jos pystytte ilmoittamaan yhdenkin kuukauden viime vuosilta, jolloin minulla ei olisi ollut ikävyyksiä, niin tehkää se!
Voin kertoa, että rahan saanti minulta on täsmälleen yhtä vaikeaa kuin työntää tulikuuma ranstakka sotkamolaisen ilveksen perseeseen. Sanon teille, että jos broilerit maksaisivat vaikka euron, en pystyisi rahoillani ostamaan edes talitiaisen persettä. Jos te perkele olette yhtä pieni kooltanne kuin periaatteiltanne niin voitte varmasti seistä polvistumatta lattajaloillanne ja lipoa mäkäräisen persettä. Tulen rukoilemaan, että tulisi lokkiparven paskamyrsky, jonka keskus olisi
siellä missä te olette.

Vähemmän kunnioittavasti
Velallinen
Kynäruisku   5.10.2010 19:28
Tämmöinenkin foorumi on olemassa. airbrush.munfoorumi.com/index.php
Lentokonemallin detaljointi   23.9.2010 11:37
Niko Lindström kirjoitti:
Fokker on 1:28. Mun mielestä se on kamalan iso, eikä se mun hyllyyn mahdu, se kun on täynnä autoja.
Laita katosta roikkumaan, pääsee omimpaan elementtiinsä.
Lentokonemallin detaljointi   22.9.2010 18:38
Jos sulla toi Fokkeri on 1:72, niin se on pieni. Jos ei hirveesti kokemusta noista missä on useempi siipi niin suosittele alkuun vaan tekemään sen huolellisesti, se on pieni. Itsekkin pari oon tehnyt välipaloina.
Takilointi on ne vaijerit, mitkä "risteilee" siellä siipien välissä tukien niitä, tai jotain sellaista 8)
Kultaa Eurossa!   19.9.2010 14:38
Onnittelut hienosta manestyksestä täältä kanssa koko porukalle.
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Tämmöinen sijoitus heittely eri näyttelyissä, madaltaa kynnystä varmaan monelle mallarille tuoda tekosiiaan näyttelyihin, kun voi sitten hakea syytä niistä Tuomareista/arvostelijoista, jos ei menestystä tule :) Pitää kanssa muistaa että kauneus on katsojan silmissä ja tuossa on hymy perässä. Eli toisin sanoen tuosta expon sijoituksesta koitui jotain hyvääkin.
Kynäruisku   15.9.2010 19:27
jani huovinen kirjoitti:
mikä oljy olisi paras?? ja mikä lähtisi normaalilla ruisku ohenteella??
Petri Sallinen kirjoitti:
Oma reseptini ruiskun puhdistamiseen joka maalaussession jälkeen
11. 1/3 säiliöllistä ompelukoneöljyä läpi, joka jätetään ruiskuun säilytysrasvaksi.
Arviointi ja pisteytys   6.9.2010 20:52
Ei sekään varmaan kivalta tuntuisi kun, ekat mallit olisivat keskiarvolattan niitä n. 1 tähteä ja saisi kuitenkin 3 tähden keskiarvon. Sitten kun kehittyy ajankanssa ja tekee sen oikeesti kolmen tähden arvoisen mallin niin saisi kanssa sen kolme tähteä. Olisihan se ikävää kun aikaa/malleja mennyt, eli kokemusta tullut, tietää itse parantuneensa mutta tähti määrä ei nouse ollenkaan.
Kalle ja Jaska puhuu kanssa asiaa.