Pienoismallit.net

Kantri

Ketutusketju   25.2.2011 15:56
Jaska Rissanen kirjoitti:
Vajaa pari viikkoa Töölön kirurgisella on nyt ohi. Saldo: 3 välilevyn pullistumaa alaselästä leikattuna. Pikku tauko mallailussa, opetellaan ensin taas kävelemään oikein.
Eiks tää vois kans olla tuolla iloistenasioitten ketjussa. Nythän sulla on toivottavasti selkä kuosissa.
Arvosteluperusteet?   23.2.2011 12:40
Samuli Suonenvirta kirjoitti:
Pitäisiköhän tuo arvioiden jakauma jättää pois näkyvistä, niin ihmisille ei tulisi paha mieli ;).
Ei.
Vaikka ne puolikkaat tuttaakin, niin onhan siellä kanssa vastavuoroisesti yläkanttiinkin annettuja arvioita, jotka taas ei välttämättä tuta yhtään 8)

Mun mielestä täällä tuo palaute "politiikka" toimii ihan hyvin. Se että tulee heittoja on ihan luonnollista, ollaanhan me erillaisia luojan kiitos.
Kehityskeskustelu: Galleria   22.2.2011 20:53
Mun mielestä tuo että saa 2,5 tähdellä laittaa blogin on liian alhainen ja jo kolmen mallin jälkeen.
Nyt tuolla on joitakin blogeja jotka eivät ehkä anna kuin tekijälleen.
Ehdottaisin että tuo raja olisi 3.0, 3,25 tai 3,50 ja vähintään 4-5 mallia. Näin noitten taso nousisi.
Uskomaton pienoismalli   18.2.2011 14:33
jarkko kirjoitti:
Upee
Jussi Mänttäri kirjoitti:
Tuli mieleen… olisiko aivan idioottimaisen näköinen jos tämänkin lakkaisi "semikiiltäväksi"? En nyt oikein osaa mielessäni hahmottaa miltä tällainen tankki näyttäisi. Minun mielestäni tuo sopii kuitenkin noihin kahteen lentsikkaan ihan hyvin.
Senhän takia tää kanssa on kivaa kun voi itse päättää mitä väriä/kiiltoa käyttää, jos tuo kiilto ei suo mielytä niin vedä matta/satiini tai kiiltävä lakkaa päälle.
Yleinen kehityskeskustelu   16.2.2011 12:22
Monesti se kommenttien anto jää sen takia että kaikki oleellinen on jo sanottu. Eli tuolla tykkää/ei tykkää toiminnolla voisi helposti yhtyä aikaisempaan kommenttiin mallista/blokista/artikkelista/arvioinnista jne…
Leena Roine kirjoitti:
PS. Teillähän onkin oma Kaupat-sivusto; sinne siis ehkä.
Ei varmaankaan ihan tuonne kaupat sivustooon jos ainoastaan noita olet myymässä ja jollei sulla kauppaa ole.
Tuonne etu sivulle vaan ilmoitus ihan niinkuin tämäkin keskustelu, katso vaikka mallia joltain. Iso M kirjain alkuun, niin kertoo että olet myymässä.
Ruiskumaalaus ja ponnekaasu   8.2.2011 00:50
Houkutus ettei ruisku tule putsattua kunnolla kun se ilma "kuluu" , loppuu viel kesken, joutuu ostaa lisää ja se maksaa.
Toki minäkin noilla pulloilla kokeilin aluks, kunnes kyllästyin ja hommasin kompuran säiliöllä. Tajusin kanssa että harrastus tulee jatkumaan.
Ennen tuota ruiskua sivellin sitten spraymaalit, eli aika normaali kehitys.
Onnea Tomi, Master of PM.net   7.2.2011 10:37
Onnea 8)