Pienoismallit.net

Maalla, merellä ja ilmassa IV

Kiitos ilmoituksesta Tapio.Asia kuitattu.
Vielä on joissakin luokissa vajaata … ei kun ilmoittautumaan. Toki kaikki luokiin lisää vaan malleja. Mutta jotta näyttely olisi tasapainoinen niin viellä kaivataan.
Figuurit
17. Figuurit = 3
Fantasia ja sci-fi
18. Fantasia ja sci-fi: Rooli-¬ ym. pelien kalusto = 3
Muut
19. Muut: Juniorit= 4
20. Muut: Muut mittakaavamallit = 3
Autot
10. Autot: Hyötyajoneuvot = 3
11. Autot: Custom-autot=1
12. Autot: Vakioautot = 3
Sotilaskalusto
7. Sotilaskalusto: Tela-ajoneuvot 1:72 ja pienemmät = 0
8. Sotilaskalusto: Muu sotilaskalusto 1:72 ja pienemmät = 2
Kuopion ydinkeskustassa autoillessa kannattaa sitten myös tarkkailla liikennemerkkejä eikä luottaa pelkästään navigaattorin tädin/sedän ohjeisiin.
Ainakin torin vierusteiltä on nykyään kielletty (normaali)autoilu.
www.kuopio.fi/web/kavelykeskusta/kavelykeskusta
Opa Laitinen & co ;)

Marko tuo meidän laivamallit perjantaina 11/10 sinne Kuopioon. Ja sunnuntaina Marko hakee mallit takaisin kotiin. Sunnuntaina Markolla on aikaa tutustua näyttelyyn. Itse joudun harmikseni jäämään pois koko tapahtumasta … Kiva työlista ei anna mahdollisuutta viikonloppuvapaaseen pahus vie.

Anne ja Marko
Onko Kuopiossa päätetty muuttaa kaikki kadut yksisuuntaisiksi torilta poispäin :) ??
Ainakin ennen tuntui siltä, kun vuosia jatkunut katuhärdelli ei innostanut hirveästi asioimaan keskustassa.
Jospa ottaisin mukaan Joseph Stalin 1/76 panssarin, vai onko se kumminkin pikkuisen väärä kokoluokka ?
Tuomo
Mihinkäs aikaan voi lauantaiaamuna tuoda malleja?
Tuomo Kamppinen kirjoitti:
Jospa ottaisin mukaan Joseph Stalin 1/76 panssarin, vai onko se kumminkin pikkuisen väärä kokoluokka ?
Tuomo
Sopii hyvin 1/75 :siin ota ihmeessä mukaan.
Miika Kaarna kirjoitti:
Mihinkäs aikaan voi lauantaiaamuna tuoda malleja?
Lauantai aamuna minä ajattelin olla paikkalla about klo 8 pintaan… joten sen jälkeen sitten heti voi tuoda.
Näyttää olevan etusivun linkin mukaan : Lauantaina 12.10. klo 8.00–10.00
Itse olen varmaan joskus ysiltä paikalla, jos Kuopio löytyy :-D

Jaahas savolaiset oli nopeampia.