Pienoismallit.net

Kova ja kiiltävä lakka

Petri Jaatinen kirjoitti:
--
Tuostahan voisi joku innokas laittaa vaikka kyselyä maahantuojalle.
--
No, tein juuri näin ja Transmerin vastaus amerikkalaisversion saatavuudesta alla:

"Kiitos mielenkiinnostanne ja kiinnostuksestanne tuotteitamme kohtaan. Valitettavasti ei juuri nyt ole näköpiirissä, että kysymäänne tuotetta voisi saada täältä Suomesta. Pidämme ajatuksen kuitenkin mielessä. Kiitos teille!"

Taitaa noiden lattiavahojen menekki varsinaiseen tarkoitukseensa olla sen verran vähäistä että erikoisversioiden tuonnissa ei ole järkeä maahantuojan kannalta. Mutta jos joku kotimainen pienoismallikauppias pullottaisi tuota jenkki-Futurea uudelleen pienempiin eriin niin helposti maksaisin vaikka kympin jostakin desin purkista kunhan sisältö on kohdallaan eikä sitä tarvitse metsästää ympäri marketteja ;)
Itse olen nyt suht tyytyväinen ollut tähän Johnson muovi&kivi pledge kiiltovahaan. Paremmastakaan kun tietoa ei ole. Kun ilmeisesti "originellin" saatavuus heikkoa. Siveltimellä olen levittänyt. Helppoa poimia pölyt yms välittömästi pois mikä oli liki mahdotonta revellin yms lakkojen kanssa. Ruiskullakin koittanut, mutta totesin siveltimen olevan paljon parempi. Ruiskulla huono annostella sopivaa kerrosta. Kovuudesta mallinpäällä en vielä tiedä, kun ei ole tarvinnut poiskaan raaputella. Miten nämä käyttäytyy hioessa jos tulisi tarvetta? Mutta kun korkin olen pöydälle laittanut mistä on valunut "rengas" niin kuivuttuaan todella tiukassa saa taltalla ja vasaralla varmaan poistaa. Taitaa jopa kelvata alcaladinkin päälle sumentamatta lopputulosta toisin kuin revell.