Pienoismallit.net

Mallailupäivä Kiimingissä.

Puoliltapäivin ois tarkoitus aloittaa. Itse kukin tulee tietty siihen aikaan kun pääsee. Nyyttäriperiaatteella olisi tarkoitus pitää ja jokainen tuo omat menovedet.:) Toivottavasti sää sallii niin rakentelu/oleilu suoritetaan ulkona, mut hätätapauksessa mahdutaan keittion pöydän ääreen. Kimppakyytiä voisi miettiä? Itselläni kuljettaja täl hetkel on koskilinjat.
Nostetaanpa muistutukseksi ja jos joku eiole huomannut
Huomenna siis menox sano annie lennox ja ihan kohtuullista ilmaakin lupaa. Katiskatie 24 on siis osoite. Millä itse kukin on menossa?
Mihin aikaan sinne vois mennä?
Kloku 12 oli puhetta et voidaan aloittaa.
No mä pääsen mahdollisesti jo kahteen mennessä. On taas vanhusten huoltoa tiedossa. Ja ssitä takia tuun omalla autolla, eli aika "kuiva tapahtuma" tiedossa. Mutta keskityn syömiseen ja mallailuun :)
Kahen aikoihin pääsisin tulemaan + akateeminen vartti
MikkoHeikkinen kirjoitti:
Huomenna siis menox sano annie lennox ja ihan kohtuullista ilmaakin lupaa. Katiskatie 24 on siis osoite. Millä itse kukin on menossa?
Minä tulen jo päivällä ja autoon mahtuu kyytiläisiä. Takaisinkin pääsee, mutta en voi olla kovin pitkään.
Joo taas nämä muut harrastukset sotkee, mutta tulen joskus yhden korvilla ja joudun häippäseen joskus kolmen /neljän aikoihin. No beer :-(
Ootte taas niin ihanan selviä.:) Heikki, mä voisin haluta sulta kyydin kyl sinnepäin jos sopii?