Pienoismallit.net

Pienet ruuvit ja mutterit

Mistä löyisi vai löytyykö mistään noin 1,5 mm ja 2,0 mm kuusiokannalla olevia ruuveja ja muttereita? Noiden "oikea koko" on 13 mm ja 17 mm, eli nyt tarvetta olisi 1/8 kokoisille.
Et maininnut pitääkö olla toimiva kierre, ohessa ensimmäinen hakutulos "screw M1,5"

www.fastener-express.com/metric-socket-head-cap-screws-stainless-steel.aspx
mm sockelshopissa on laaja valikoima resiinipultteja
Ymmärsin että tarkoitat kyseisen ruuvin/mutterin avainväliä= SW, oheisesta putiikista olen hankkinut pienimmillään 0,6mm avainvälillä pultteja ja muttereita. Tosin nämä pienimmät ovat imitaatioita so. ilman kierrettä. Ostaminen hoituu tuolta kyllä helposti.

www.knupfershop.de/shop/query.php?cp_sid=23995732d7b1c&cp_tpl=main
Kokeiles mitä löytyy RB Motionin sivuilta.
Kiitoksia linkeistä. Tarkoitin nimenomaan avainväliä noilla mitoilla. Kierteestä en ole varma, pitääkö olla vai ei. Sitä täytyy kysyä kaverilta, joka näitä kaipaa. Keskimmäinen noista kolmesta linkistä kuulemma tuotti parhaan tuloksen. Resiinisillä ei ole mitään tekoa, on melkein sama kuin käyttäisi alkuperäisiä muovisia. Ja RB Motionilta en ainakaan löytänyt tarpeeksi pieniä.
Vielä saa tietty laittaa linkkejä, jos löytyy muita paikkoja. (Ja halvempia) :)
Linkeistä löytyy: www.pienoismallit.net/linkit/601/
Tuolta saa myös feikkipultteja ilman kierrettä.
Täältä löytyy jos jonkinlaista mutteria, ruuvia, pulttia yms. Myös toimivilla kierteillä: www.scalehardware.com

Itse olen tilannut tuolta ja hyvin toimi tilaus.