Pienoismallit.net

Scale Supply UUTTA!

Poistettu tarpeettomana. Meillä on verkkokauppa, josta löydät uutuudet jne.
Viimeksi muokattu 28.8.2012 12:54
Nyt valikoimissa muutamia miniNatur tuotteita.

Paketeissa n. 15 x 4 cm pala valmista lehvästöverkkoa, josta voi leikata ja muotoilla hienompia oksia lehtineen puihin ja pensaisiin.

Valikoimaa tullaan laajentamaan hiljalleen.

Scale Supply Oy
Viimeksi muokattu 4.10.2012 12:03
Scale Supply mallialustoja! Älä käpälöi mallia, käpälöi alustaa :)

Alustamme ovat omaa tuotantoa. Toimitamme alustat käsittelemättömänä, "puuvalmiina". Näin saamme hinnat pysymään mallariystävällisinä.
Toki lakkaamme, maalaamme tai öljyämme alustan asiakkaan näin halutessa, mikä hieman nostaa hintaa.

Alla muutama valmis vaihtoehto/hinta esimerkiksi:

14,5 x 14,5 x 4 cm Afrikkalaista päärynäpuuta, 10 € ( Reunus kahdella pykälällä)

14,5 x 14,5 x 4 cm Afrikkalaista päärynäpuuta, 10 € ( Yksinkertainen reunus)

15,5 x 8 x4 cm Afrikkalaista päärynäpuuta, 5 €

14,5 x 22 x 4 cm Afrikkalaista päärynäpuuta, 15 €

15,5 x 31,5 x 4 cm Afrikkalaista päärynäpuuta, 15 €

Figuurialustat: Alaosa 7x7x4 cm, Yläosa 4x4x6cm. Afrikkalaista päärynäpuuta.
Ala- ja yläosaa saa myös erikseen.

12,5 x 12,5x 2,7cm, Mäntyä 10 €

22 x 8,6x 2,7cm. Tervaleppää. 5 € (Vasemmalla kertaalleen lakkapetsattu)

Teemme alustat asiakkaan toivomaan kokoon. Muitakin puulajeja löytyy vaihtelevasti. Ota yhteyttä niin suunnitellaan mitä on mahdollista tehdä, mitä se maksaa.

Tiedustelut: [email protected]

Terveisin Scale Supply Oy
Jipii, nuo miniNatur tuotteet kyllä kiinnostaa! Pitää käväistä seuraavassa QMAn tapaamisessa, seurasta viis, kunhan pääsee ostoksille :P
Hyvä, että Hornetin irtopäitä saa jälleen suoraan Suomesta.
Minua kiinnostaisivat nuo Da Vinci Nova -siveltimet, mutta varmistaisin ensin: esittelytekstissä sanotaan, että siveltimet ovat akvarellisiveltimiä, eli ymmärtääkseni tehty lähinnä akryylimaaleja silmällä pitäen. Minä käytän kuitenkin lähes yksinomaan emalimaaleja (pääasiassa Humbrolia, jota ohennetaan merkkiohenteella), joten ennen ostamista tahtoisin varmistaa, että siveltimet toimivat ja kestävät myös emalimaalien käytön ja puhdistuksen tärpätillä?
Da Vinci Nova -siveltimet on tosiaan varsinaisesti tarkoitettu vesiliukoisille väreille.
Henkilökohtaisesti olen myös käyttänyt siveltimiä Revel/Humbrol emalimaaleillakin. Tosin maalaukset ovat olleet varsin pieniä.
Lakkabensiiniä/tärpättiä olen käyttänyt puhdistamiseen, ja kevyt saippua/vesi liotus päälle. Vielä ei ole siveltimen kärki missään siveltimessä lähtenyt vetämään kippuraan tms.

Onko muita kokemuksia käyttäjillä?

Jouni/ Scale Supply

Kuvapalvelimessa näyttäisi olevan häikkää… tutkimme asiaa.
Mininatur täydennykset saapuneet, varastosta löytyy taas : Pyökki, Itkupaju, Koivu.
Uusina makuina Kuusi, Muratti ja Ruohotupsut. Nyt edullisesti kesän makua sinunkin dioraamaasi!!
Swann & Morton täydennys putkahti Englannista. Saatavana taas nro 3. "pikku" vartta ja teriä nro. 11, 12, 15c, 15a ja 18.
Viimeksi muokattu 23.1.2013 20:05