Pienoismallit.net

Mallix lehden yhteystiedot???

Itse lähetin peruutuksen sähköpostilla, kun lehti tuli vielä, soitin ja peruin tilauksen, ja lehteä ei enää tullut, eikä ensimmäisen peruutuksen jälkeen tulleita peritty, kannattaa soittaa ja varmistaa asia sitä kautta. Ainakin yrittää.
Mitä helvettiä?! Posti kiikutti tänää Mallixin. Miten tämän lehden tulon voi saada loppumaan?!! Hautaan asti varmasti kiikuttavat tätä lehteä. Herätkää Mallixilla nyt joku!!! Tästä on yrittänyt päästä eroon jo aika monta vuotta!!!!!!
Ilmeisesti lehdessä on jotenkin "aktivoiduttu" kun tuolla toisessa ketjussakin on vuosien tauon jälkeen tilauksen perumisen kanssa painiskeleva.

Asialle tosiaan kannattaisi tehdä jotain, näitä keskusteluja luettuani en ainakaan itse uskaltaisi lehteä tilata ellen olisi jo tilaaja. Toisaalta nyt en varmaan uskaltaisi yrittää perua, joten toimii se niinkin päin…
Kalle Rantanen kirjoitti:
Asialle tosiaan kannattaisi tehdä jotain, näitä keskusteluja luettuani en ainakaan itse uskaltaisi lehteä tilata ellen olisi jo tilaaja. Toisaalta nyt en varmaan uskaltaisi yrittää perua, joten toimii se niinkin päin…
Juu, satunnaisesti laskuja tulee. Lehteä ei näy edes CM lehtihyllyssä näillä leveyksillä.

Harmi kun siinä on ollut ja varmaan on satunnaisesti nykyäänkin asiallistakin sisältöä.