Pienoismallit.net

Mallix lehden yhteystiedot???

Onko kellään tietoa onko Mallix lehden yhteystiedot muuttuneet kun olen lähettänyt sinne 2 sähköpostia ja yrittänyt soittaa, mutta kukaan ei vastaa puhelimessa vastaaja päällä.
Toimitus at mallix.fi ja mallix at mallix.fi toimii.
Onhan tuosta keskustelua jo olemassa,,,, ;)

www.pienoismallit.net/keskustelut/7585_mallix-1-2011-on-ilmestynyt/?offset=0

Yyberistä Fubariin… ;)
Viimeksi muokattu 15.9.2011 21:23
No ei niistä apua kuitenkaan ole. Mulle tulee tällä hetkellä ilmainen lehti vaikka olen sen peruuttanut monta kertaa eri tavoin. Laskua en ole maksanut enkä maksa.
Mika Vuori kirjoitti:
Mulle tulee tällä hetkellä ilmainen lehti vaikka olen sen peruuttanut monta kertaa eri tavoin. Laskua en ole maksanut enkä maksa.
No voe perse, mulla loppu lehenki tulo kun avautu tarpeeksi…
Kiitos tiedoista, minä sillä kyselin näitä tietoja kun lähettivät minulle 2 laskua ja minä olen jo viime vuonna hyvissä ajoin lopettanut tilauksen ja silti lasku tulee.
Tapio Kallio kirjoitti:
Kiitos tiedoista, minä sillä kyselin näitä tietoja kun lähettivät minulle 2 laskua ja minä olen jo viime vuonna hyvissä ajoin lopettanut tilauksen ja silti lasku tulee.
Jos olet peruttanut tilauksen kirjallisesti, eikä lehti vastaa yhteydenottoihin, mutta silti pukkaa laskua ja karhulaskua, kannattanee harkita asian viemistä eteenpäin kuluttuajasuojaviranomaiselle tai muille viranomaisille?
Juha K kirjoitti:
Jos olet peruttanut tilauksen kirjallisesti, eikä lehti vastaa yhteydenottoihin, mutta silti pukkaa laskua ja karhulaskua, kannattanee harkita asian viemistä eteenpäin kuluttuajasuojaviranomaiselle tai muille viranomaisille?
Turha nähdä edes sen verran vaivaa. Jos on yrittänyt lopettaa tilauksen kaikilla mahdollisilla tavoilla, niin jättäisin vaan laskun maksamatta. Jos lehti kokee, että tässä tapahtuu heitä kohtaan jotain vääryyttä, niin heidän asiansahan se on viedä asiaa eteenpäin. Jos ei, niin eiköhän lehtien tulo lopu kun laskua ei maksa.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Juha K kirjoitti:
Turha nähdä edes sen verran vaivaa. Jos on yrittänyt lopettaa tilauksen kaikilla mahdollisilla tavoilla, niin jättäisin vaan laskun maksamatta. Jos lehti kokee, että tässä tapahtuu heitä kohtaan jotain vääryyttä, niin heidän asiansahan se on viedä asiaa eteenpäin. Jos ei, niin eiköhän lehtien tulo lopu kun laskua ei maksa.
jaa-a, siinä vaiheessa jos perintätoimisto rupeaa lähettämään karhua, tilanne ei enää ole ihan lokoisa. Pitäisi varmaan pystyä osoittamaan, että todella on katkaissut tilauksen. Jos sen teki sähköpostilla, niin toivottavasti viesti on tallessa lähteneiden joukossa. Muuten ei ole kuin sana sanaa vastaan ja mahkut ehkä 50-60 että vouti vie.
Petri Olavi kirjoitti:
jaa-a, siinä vaiheessa jos perintätoimisto rupeaa lähettämään karhua, tilanne ei enää ole ihan lokoisa.
Juuri näinkin. Niin pitkään kun Comabt models ei vie asiaa perintätasolle, voi nauttia ilmaisista lehdistä. Mutta jos vie, on tosi kyseessä.