Pienoismallit.net

Pukinkontin saldoa

rhakaleh kirjoitti:
En ollut tarpeeksi kiltti tänä(kään) vuonna…
En miekään:) Ite piti ostaa lahja itelleni..ostin moottoripyörän..siis oikean:)
Itse kun ostaa lahjansa, niin ainakin saa todellisia toivelahjoja. Muuten tahtoo tulla aina "pehmeitä paketteja". Minäkin hankin jopa kaksin kappalein tämmösiä:

Toisesta on tarkoitus joskus aikanaan modata oman Ural M67-36:n pienoismalli.

Paavo Virolainen kirjoitti:
rhakaleh kirjoitti:
En ollut tarpeeksi kiltti tänä(kään) vuonna…
En miekään:) Ite piti ostaa lahja itelleni..ostin moottoripyörän..siis oikean:)
Joko se on Bandit? ;)
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Joko se on Bandit? ;)
Heh Bandiitti tuli myötyä itse asiassa 2 kesää sitten pois ja ostettua Plymouthi tilalle:) Nyt tuli ostettua Honda vfr750
Kaksi kirjaa: Pienoismallirakentajan käsikirja ja 50 lentokonetta jotka muuttivat maailmaa + joulukarkkeja.
Parhaimpana, vai pitäisikö sanoa pahimpana lahjana Skyrim. :) Lisäksi sain kirjat: Padonmurtajat sekä Taistelutoverit.
hlj.comin Tamiya-alesta tuli tilattua itselle vähän joululahjoja. Nipponin pojat laittoivat lähetyksen kahteen eri pakettiin, joista toinen tuli perille jouluksi ja toinen vasta uudeksivuodeksi. Läjälle tuli hintaa vajaa satanen. Vähäksi aikaa tekemistä, ihan kuin noita ei olisi ollut hyllyässä ennestäänkin.

Hanomag oli pakko-ostos, koska semmoinen on joskus naperona tullut sössittyä. Muut enemmän tai vähemmän heräteostoksia kun kerran halvalla sai.
Minä sain AMT:n 3 in 1 T-Fordin:)
Jälleen aika nostaa vuosittainen ketju, kun nyt taas keskusteluosiokin toimii. Eli näin harrastajan näkökulmasta, mitä löytyi pukinkontista?

Mä sain Seppo Horvalin - Suomalaisia Hävittäjä Ässiä-kirjan.
Trumpeter T-62 ERA Mod.72 ja kirjan Mika Kulju: Kohtalona Tali-Ihantala.