Pienoismallit.net

Pukinkontin saldoa

Malleja ei tullut mutta referenssiä kuitenkin - II Maailmansodan lentokoneet. Aikaisemminkin olin katsellut mutta en ollut raaskinut ostaa. Lisäksi vielä ns. "kolmas käsi" työpöydälle.
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Lainaus:
… korkeajännitys vuodlta 1975 .:-).
Paras vuosikerta korkkareissa mielestäni. Lieneekö hieman nostalgiaa kun sinä vuonna aloin niitä ostelemaan. Varsinkin ilmojen korkkarit sinä vuonna on jäänyt mieleen (ja talteenkin, onneksi).

Pukki toi kaksi Hasegawan A-4 Skyhawkia skaalaan 1/48.
SMERin Polikarpov I-153 Tsaika 1:72 Hi-Tech Plus lukee paketissa, sisälsi jopa etsejä. Maquette 1:72 DB-3 ja ROCOn pienoisrautatieveturi BR 71.
Ei tullut malleja tälläkertaa. Tosin kattavasti 2 ms kirjallisuutta mm. tyttökaveri oli minulle tilannut tuon: www.alfamer.fi/stalins-soviet-unifors-militaria-194145-p-19548.html

Eli aika hyvää referenssiä neukku uniformuista tulossa kunhan Alfamerin porukat saa toimitettua.
Hyvät oli pukin antimet ja näköjään ollut muillakin:)
Kaksin kappalein Hasegawan 1:48 F-4 Phantomia, Eduard & Aires-tilpehöörillä, isompi poika osti isukille Revellin 1:72 Drakenin suomi-tunnuksilla :) Pienempi toivoi äidin kera öljyvärejä setillisen, sekä niska/hartia-lämmittimen mallailussa jäykistyville niskoille :D
bf 109 e4 ja hornet. 12 emalimaalia (kymmenen sain ite valita) +3 jotka tuli hornetin mukana, sivellin, sculptausmassaa ja liimaa. =D (emalit oli revellin ja mallit kans), kamera kuvausta varten ja red baron elämänkerta (ei hänen itse kirjoittama)
Stephen King:in uusin, Auringonlaskun jälkeen, vaimoke huomas kun "hörähtelin" ääneen edellis vuoden joululahjaa lukiessani, King:in Tapahtumapaikkana Duma Key ja 2x villasukat. Luultavasti jotain on vielä matkalla, mut tuskin mitään suklaata kummempaa.
Tosin, tärkeintä on että on hyvä olla ja että voi jakaa sen rakkaittensa kanssa.
Mäkipirtin uusi Sisu-kirja (ei tosine ehtinyt fyysisesti vielä paikalle), Fingerpori-kirjoja neljä kpl. Vaatteita, juomista, syömistä, keittiötarviketta yms. hyödykettä mitä ilman mallailukaan ei kulje…
Kantri kirjoitti:
Tosin, tärkeintä on että on hyvä olla ja että voi jakaa sen rakkaittensa kanssa.
Nimenomaan! Se on joulun tärkeintä ja parasta antia!