Pienoismallit.net

Pukinkontin saldoa

Academyn 1/32 F/A-18C Hornetin. (Ei tosin tullut yllätyksenä, itsehän sen ostin Kuivalaiselta :D )
Raimo Leino kirjoitti:
yksi referenssiopus
Kiinnostavan kirjan sait, onko hyviä kuvia?

Pukki ei taida olla oikein tyytyväinen mun ottamien kuvien laatuun kun toi mulle uutukaisen Canonin 550D kameran. Toivottavasti nyt rakennusblogin kuvien laatu paranee.
Mallailuun ja sotaan liittyen Scale Military Modeler -lehti, The Pacific DVD:nä sekä Nauru Sodalle-kirja. Viimeksi mainittu on koosteteos rintamalehdissä olleista vitseistä.

Torstaina joutui kieltämättä muutaman meditointiharjoituksen tekemään, etten käynyt Kuivalaiselta ostamassa itselleni joululahjaa. :)
Itse sain ja todella yllätyin Tamiyan mazda savanna rx-7 cabrioletin ja Tamiyan volvo 850 turbo estaten.
Kahvikone, tuhkaimuri, 1 Nascar DVD ja 2 ralli DVD:tä, ei malleja tänä vuonna, koska tuli USA:sta hommattua 34 mallia siellä käydessä marraskuussa… ;)
Ei tullut mallailuun liittyvää mutta paketteja oli mukavasti, mm. pari pleikkarin ohjainta niin pääsee ampumaan avovaimon taivaalta ace combatissa :) sekä honkkarikauhua dvd:n muodossa ja boxereita. Matkalla porukoille löytyi kuitenkin kirpputorilta Hellerin 1:8 skaalassa oleva Godier Genoud 1000 gg Kawasaki-prätkä joten siinä oli itse ostettu lahja mitä tulee pienoismalleihin.
Antti Pentikäinen kirjoitti:
Muuten sitten sain Babylon 5 ekan kauden tuotannon DVD-boksin. Ja sitten niitä perinteisiä: suklaata, kirja.
Babylon 5 on muuten yksi parhaista scifi-sarjoista mitä on tehty.
Minä sain revellin laskuvarjojoukkoja mittakaavassa 1:72 ja nyt odotetaan innolla synttäreitä :)
Kivasti mallauskamaa…tosin itse tilailtuna, Iwata CR, Sparmax-kompura, Wiltec-kaappi ja muuta tarviketta… tarkoittanee sitä että vanhasta pensselisedästä tuli kerralla ruiskusetä :0)
Policen kello, perus Ruutulippu-kirja, lahjakortti CDON:COM:ille jne… Mallailuun liittyvää ei kukaan osaa mulle ostaa, joten itsehän niitä tuli hankittua pitkin joulukuuta ;) Viimeisimpänä Hasegawan Honda RS250RW, Tamiyan Martini Lotus 79 ja Revellin Ferrari F10. :) NAM
Trumpan 1:72 F105D Thud, Nokia 5230 ja 85e