Pienoismallit.net

Suomi-Sturmin modausketju

Johan Bergström kirjoitti:
Multa löytyy um 1/72 suomi sturmin ylimääräiset dekaalit…voin postittaa ne tarvittaessa…

Tai voin tehdä sulle tarvitsemasi dekaalit A4 täyteen printattuna tarvittavia dekaaleita…pystyn printtaamaan myös valkoista väriä…dekaalit täytyy vain leikata itse irti arkista ja liottaa vedessä ja laittaa paikoilleen…käyttämäni dekaalikalvo on pikkuisen paksua asettelun jälkeen on hyvä vielä hieman maalilla häivyttää dekaalin reunoja ja lakka päälle…itse dekaalikalvo on läpinäkyvää.

Jos tarvetta ylläoleville laita yksityisviestiä tulemaan…kaikissa suomi malleissani olen käyttänyt noita itse printattuja dekaaleja…
Vaikka aihe ei juuri itseä kosketa, niin täytyy sanoa, että tämä on aseveliapua parhaimmillaan.

Hienoa Johan! Ja mielestäni saat kyllä pyytää kohtuullisen korvauksen palveluistasi.
Minulle ei tietysti kuulu se, että haluatko korvauksen hommasta, vaiko et.

Tämä on tietysti asia, jonka saat sopia yhteistyökumppaniesi kanssa, mutta mielestäni sinulle joku korvaus kuuluisi. Ei ole ollenkaan väärin, jos sitä pyytäisit. Tee miten mallailuhengessä haluat, se on minullekkin OK

Ystävällisesti

MK

PS:

Jos jollekkin teet ja lähetät itse printtaamasia dekaaleja, ja vaikka et itse pyytäisi niistä mitään korvauksia, niin veikkaan, että vastaanottaja haluaisi niistä korvauksen laittaa;)
Viimeksi muokattu 17.7.2021 23:57
Jukka Purhonen kirjoitti:
Voihan surku, mutta toisaalta näin myydään tarvitsijalle kaksi arkkia ;-)
Ostin kaksi arkkia. :-(
Mika ylijäämät kierrätän…sain tästä ajatuksen tehdä sota-ajan suomivaunuihin yhdellä A4 suurinpiirtein kaikki dekaalimerkinnät mitä suomivaunuhin voi tarvita vaunujen nimet/ numerot erilaiset hakaristit ja kokardit…suurin osa näistä onkin jo valmiiksi piirrettynä…kun saan nuo valmiiksi niin pistetään ne myyntiin ;)

Jos jollain on selkeitä kuvia/väritietoja suomen ps kompanioiden käyttämistä lohikäärme, ja muistaakseni karhu tunnuksista niin näkisin ne mielelläni ja liittäisin ne dekaali arkkiin.
Takomin Early (TK8004) silmämääräisesti passaa Suomi Stugiksi. Kukaan perehtynyt tarkemmin?