Pienoismallit.net

Tampereen mallareiden kokoontumiset

Ok, aloitin tämän nyt tänne uudestaan. Vanhaa ketjua voisi ilmeisesti jatkaa täällä, ainakin Mynttisen puheiden mukaan, mutta voidaan myös aloittaa ns. puhtaalta pöydältä. Mitä mieltä olette?
Mutta asiaan, pitäisköhän heinäkuussa kokoontua tuttuun tyyliin vai onko porukka lomatouhuissa? Hellettä ainakin piisaa, joten ilmeisesti kerhon yläkerta on pois laskuista riittävän sisälämmön vuoksi. XP Pitäisiköhän pitää ulkoilmakokoontuminen, jos säät ei tästä viilene? Keskustelu on avoin…
Voishan tän sekoilun alottaa ihan puhtaalta pöydältä, olis vähän helpompi seurata:D Voishan sitä näin helteilläkin jossain kokoontua ainakin mun puolesta.
Jep,sotketaan nyt tämäkin puhdas pöytä oikein kunnolla! :D
Infotkaa vaan kun ajankohta selviää,allekirjoittaneella laatuaikaa koko heinäkuu!
Olen samaa mieltä mutta onjko ehdotuksia Herwuudia ei näillä keleillä voi ajatellakkaan tietty meillä voisi kokoontua mutta onko liian kaukana.
Voidaanhan sitä täällä mun "luolassa" kokoontua?
Jos kääntäisin jostain tuoleja lisää niin ei tarvii jengin seistä tai istua lattialla…
Tiedä, onko se nyt niin kaukana, onhan siellä Sahalahdella tullut käytyä ennenkin..
Kasimir K kirjoitti:
Voidaanhan sitä täällä mun "luolassa" kokoontua?
Jos kääntäisin jostain tuoleja lisää niin ei tarvii jengin seistä tai istua lattialla…
Paras hoitaa ilmastointi kuntoon..
Plevnan terassi..? :D
Voisihan sitä tehdä kerran vuodessa "pyhiinvaellusmatkan" Jarin pienoismallimaailmaan ;
Jarilla on ainakin tonttia, missä tää porukka mahtuis pyöriin.. Vai pitäiskö kokoontua kerhotalon pihalla, jos säät pysyy tällaisina?