Pienoismallit.net

Ryhmärakentelu: Itärintama 1941-1945

MRB kirjoitti:
KimmoR kirjoitti:
Mitenkäs tuo aiemmin esitetty kysymys keskeneräisten mallien hyväksymisestä? Onko siitä jo päätös? Jos se sopii, niin vois harkita osallistumista.
Juu, mukaan vain, kunhan malli ei ole ihan viimmeisiä pölytyksiä vaille valmis :)
Ei todellakaan, toinen on ollut alkutekijöissään yli vuoden ja toinen aloitettu vuodenvaihteen tienoilla ja yhä osia puuttuu.
No tähänhän voi vaikka joutua osallistumaan. Nääs kun jokatapauksessa melkein kaikki mitä yleensä tulee rakenneltua mahtuu aihepiiriin ;)
Pakkohan sitä on mukaan tulla, Tiger I "initial production" pärähtää käyntiin proggikseen ellei suunnitelmat muutu kohteen suhteen…
Onko ilmoittautumisessa jokin takaraja?
Täytyy katsoa, jos amatöörimallarikin kehtaisi osallistua. Omaksi huvikseni yleensä vaan mallailen, mutta kieltämättä tällaiset ryhmä jutut kiinnostaa. Josko saisi helpommin valmista, kun on deadline. Täytyy vaan miettiä viellä tota mallin valintaa.
Petri Ryhänen kirjoitti:
Pakkohan sitä on mukaan tulla, Tiger I "initial production" pärähtää käyntiin proggikseen ellei suunnitelmat muutu kohteen suhteen…
Sama kohde täälläkin :D Onko Dragonin uudempi julkaisu menossa työpöydälle?
Veli-Matti Sivonen kirjoitti:
Petri Ryhänen kirjoitti:
Sama kohde täälläkin :D Onko Dragonin uudempi julkaisu menossa työpöydälle?
Se uusi 1:72 skaalainen.
Mites muuten tähän ryhmärakenteluun ilmoittautuminen käy, kun kaksi henkilöä ovat lisänneet mallin jo ryhmän kansioon ilmoittamatta osallistumistaan tähän viestiketjuun? Itse olen ilmoittanut.
Aloitampa omani heti kun olen saanut suurimman tungoksen pois alta (Zero ym…).
Ville Järvensivu kirjoitti:
Mites muuten tähän ryhmärakenteluun ilmoittautuminen käy, kun kaksi henkilöä ovat lisänneet mallin jo ryhmän kansioon ilmoittamatta osallistumistaan tähän viestiketjuun? Itse olen ilmoittanut.
En tiedä, oliko heillä edes tietoa mistä on kyse vai olivatko muuten vain valinneet mallin kuuluvan kampanjaan. Poistin kuitenkin ko. ilmoittautumiset, koska niistä ei ollut täällä mitään ilmoiteltu tai kyseiset käyttäjät eivät olleet keskusteluun muutenkaan osallistuneet.

Pointtihan on kuitenkin yhdessä tekeminen ja asiasta keskustelu ja muiden projektien seuraaminen ym., eikä se että jokainen valmistuva malli, joka jotenkin aihepiiriin soveltuu, lätkäistään kuuluvaksi kampanjaan? Kirjoitin ryhmärakenteluista pienen ohje- ja infotekstinkin. Jos jollain tulee mieleen jotain lisättävää tai muutettavaa, niin kertokaa. Itsekään kun en ole vielä niin perehtynyt aiheeseen. :)

Oma Tiikerini on muutaman tunnin rakentelun jälkeen alla olevan kuvan mukaisessa kuosissa. Vielä riittää hieman fiksailtavaa ja ensi viikolla pitäisi saapua alumiinista sorvattu tykinputki, jonka jälkeen pääsenkin jo maalaamaan.

Tietäisikö muuten kukaan, että löytyisikö mistään maalausmaskeja 1:72 skaalan saksalaisvaunujen tunnuksille?
^

Pirulainen, että nuo pikkuskaalaiset ovat nykyään todella tarkkaa valua. Tiikeri menisi suuremmastakin.

No mikäli en ole itseäni mukaan ilmoittanut selkeästi, niin tässä se nyt tulee: Mukana vinjetillä/pikku diolla. Kuvia lisään jahka saan ne tänään napattua.