Pienoismallit.net

Mallarin elämää naisen kanssa…

Raimo Leino kirjoitti:
Tuota harhautusta minäkin olen käyttänyt. Vielä kun saisi ne himaan roudatut paketit noiduttua näkymättömiksi …
Kaikki edellä mainut hyväksi havaittuja keinoja ja täällä myös tuotannossa.
Raimon ongelmaan: Haen paketit aina autolla ja säilön niitä auton takakontissa (Vaimokkeelle täysin vieras paikka), kunnes otollinen hetki viedä ne kotiin ja sitten toimitaan Markon tyyliin - kohta 3.
Esa Heikonen kirjoitti:
, kunnes otollinen hetki viedä ne kotiin ja sitten toimitaan Markon tyyliin - kohta 3.
No juu, paitsi että tuon viimeisimmän hankinnan laatikon koko on 65 cm x 160 cm ja sitä on kyllä paha kätkeä minkäänlaisten pienoismallilaatikoiden taakse. Niin no, minä tuon hankkimisesta jo olen kärähtänyt, joten toisaalta sitä on turha enää itkeä. Pitäisi kai pysyä niissä "oikean kokoisissa" 1/72 skaalan malleissa - niitten laatikoita pystyy sentään kätkemäänkin.
Raimo Leino kirjoitti:
…laatikon koko on 65 cm x 160 cm ja sitä on kyllä paha kätkeä minkäänlaisten pienoismallilaatikoiden taakse. Niin no, minä tuon hankkimisesta jo olen kärähtänyt, joten…
… nythän sinulla on todellinen näköeste n. 150:lle "pikku" mallille :)

ja sitten kun tuo on valmis niin mitä kaikkea sinne sisälle voi kätkeäkkään…
Viimeksi muokattu 20.3.2009 13:13
Marko Eerola kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
…laatikon koko on 65 cm x 160 cm ja sitä on kyllä paha kätkeä minkäänlaisten pienoismallilaatikoiden taakse. Niin no, minä tuon hankkimisesta jo olen kärähtänyt, joten…
… nythän sinulla on todellinen näköeste n. 150:lle "pikku" mallille :)

ja sitten kun tuo on valmis niin mitä kaikkea sinne sisälle voi kätkeäkkään…
^Todellista ongelmanratkaisua! :)
Kuten tässä ketjussa on jo aikaisemmin todettu, niin Tarpeeksi ISO pienoismalli ei ole enää pienoismalli, vaan se muuttuu sisustuselementiksi - silloin sen hyväksyy nainenkin. Niin no, ei välttämättä ihan jokainen nainen, tämäkin on toki tapauskohtaista.

Tässä linkissä on kuva meikäläisen olohuoneen nurkasta - katossa killuu 1/18 skaalan sisustuselementti, eikä ainakaan minun vaimoni ole asiasta valittanut: www.pienoismallit.net/profiilit/141/kuvat/kuvapankki/kuva_52936/
Raimo Leino kirjoitti:
http://www.pienoismallit.net/profiilit/141/kuvat/kuvapankki/kuva_52936/
Mmmm, Jamesonia… ;)
Petri Manninen kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
Mmmm, Jamesonia… ;)
Heh, katse kohdistuu tärkeimpiin: viinaan ja malleihin ja/tai toisinpäin:D
Petri Manninen kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
Mmmm, Jamesonia… ;)
Vaimon kanssa just otimme Jamesonilla maustetut Irish Coffeet - nyt on sitten oikein rivo olo, eikä uni tule ihan heti … ei sen puoleen, ei pidä tullakkaan :-)
Raimo Leino kirjoitti:
Vaimon kanssa just otimme Jamesonilla maustetut Irish Coffeet - nyt on sitten oikein rivo olo, eikä uni tule ihan heti … ei sen puoleen, ei pidä tullakkaan :-)
Noniii noniin, menee aikuisten romantiikka palstalle nämä jutut nyt.

Nim. Kuiva kausi menossa suhteessa.
Antti kirjoitti:
Raimo Leino kirjoitti:
Noniii noniin, menee aikuisten romantiikka palstalle nämä jutut nyt.

Nim. Kuiva kausi menossa suhteessa.
On se hyvä, että en ole ainoa mallari, jolla on kuiva kausi menossa kotipesällä. : /