Pienoismallit.net

Vallejon primer

Olen myös käyttänyt Vallejon harmaata + valkoista paukkupullomaalia. Ensimmäisillä kerroilla krakeloitui pinta tehokkaasti kunnes keksin tuotteliaan tavan: Ravistetaan purkkia reilusti yli ohjeistetun sekotusajan , ennen maalausta suihkitaan muutama kerta hukkapalaan. Itse maalauksessa käytin nopeita sivuttaisvetoja edestakaisin.
En osta enää tuota maalia sillä esim. GW:tä saa idioottivarmempia paukkupulloja ilman mitään kikkakonsteja.
Pitää hankkia tuota GW:n tuotetta!
^Ja menee ulkomaan tilaukseksi, vai saako jostain täältä kotimaasta?
Fantasiapeleistä.
No sehän on ihan kulmilla :) Täytyypä käydä tsekkaamassa kun tuo Vallejokin alkaa olla finaalissa.
Moro, rikka rokkaan. Maston AUTOmix CarColor primer toimii myös hyvin. Itse olen kokeillut sekä harmaata että ferrexin-punaista. Itse vaihdoin myös Vallejon Primerin aiheuttamien ongelmien takia. GW:tä ja Army Painteria pitää vissiin kokeilla :)
Jari J Liimatainen kirjoitti:
Moro, rikka rokkaan. Maston AUTOmix CarColor primer toimii myös hyvin. Itse olen kokeillut sekä harmaata että ferrexin-punaista. Itse vaihdoin myös Vallejon Primerin aiheuttamien ongelmien takia. GW:tä ja Army Painteria pitää vissiin kokeilla :)
Army Painterista:
www.pienoismallit.net/keskustelut/332_ketutusketju/?offset=2200#viesti_85504
Army Painterista:
www.pienoismallit.net/keskustelut/332_ketutusketju/?offset=2200#viesti_85504
[/quote]
Kiitos valaisusta. Mun Maston kehut liittyvät nimenomaan tuohon mainitsemaani AUTOmix -sarjaan. Muista Mastoneista paukuista ei ole yhtä hyviä kokemuksia.
GW:n primer kokeiltu! Loistavaa ainetta! Kiitokset vinkistä!
Mastonin harmaa muovipohjamaali toimii hyvin ja on edullista.