Pienoismallit.net

Nuorten arvostelu

Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Ville Järvensivu kirjoitti:
Tottakai romaanitkin menee, esim vanhat klassikot kuten Baskervillen koira. :P
Baskervillen koira tuli luettua muistaakseni 9-vuotiaana ja siihen heti perään Ernest Hemingwaytä… kun äiti on kirjastontäti niin penskojen lukemisetkin on sitten sen mukaisia. :)
näi junnuna haluan tulla tähän mukaan
mallailu kirjallisuutta lukisin, jos olisi paikka, mistä kyseisia ostaa asun perämettässä nääs

ja aiheesta;
itsekin olin alussa murtua yhdestä kommentista, mutta menin sen läpi ja nykyään minulle annetut kommentit ovat opettaneet minua
näin olen päässyt tähistä 0,5 arvoon 2,40

terveisin makkaravaras
Viimeksi muokattu 21.2.2010 21:07
Paul Von Wurstenklauer kirjoitti:
mallailu kirjallisuutta lukisin, jos olisi paikka, mistä kyseisia ostaa asun perämettässä nääs
Perämettäänkin kulkee posti eli jos oikeasti kirjan haluaa ostaa niin aina voi tilata.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Perämettäänkin kulkee posti eli jos oikeasti kirjan haluaa ostaa niin aina voi tilata.
mutta olen saanut teiltä kanssamallareilta ja youtubelta
kaikki tarvittavat niksit :)
Etkös juuri niitä kirjoja halunnut?
Tuomas Hirvilammi kirjoitti:
Etkös juuri niitä kirjoja halunnut?
kyllä niistä apua olisi ollut silloin joskus, mutta nykyään osaan sivustoa käyttää
ja refrensseinä toimivia kirjoja metsästän(yksi on)
Ja hyviä vinkkejä on nettifoorumit väärällään ja samalla tulee opeteltua sitä englantia, esimerkkeinä MIG forum, PlanetArmor, Model Armour (joka tosin tätä kirjoittaessa on alhaalla…). Ja onhan noita, monessa on oma alueensa kaikenlaisille nikseille ja tekniikoille.
Törmäsin tänään tapaukseen, joka osoitti, ettei kannata arvostella… Sain yksityisviestin, jossa "käskettiin hoitamaan omat asiat" ;)
Miten kehittyy, jos ei voi ottaa kritiikkiä asiallisesti vastaan?
Kritiikki oli asiallista.
Jotenkin tuntuu että nykynuoret eivät kunnioita enään vanhempia jotka koittavat opettaa, vaan vastauksena tulee jotain todella törkeää. Myös kaikenlainen haistattelu kuuluu nuorisolle nykyisin. Tietenkin on poikkeuksia ja ääripäitä mutta valitettavan monesta suusta tai kirjoituksesta löytyy tuota törkeää kielenkäyttöä. Itse joskus aikoja sitten kun työelämään menin istuskelin samassa huoneessa vanhan huru-ukon kanssa (lempinimitys meidän vanhoille parroille) hän aina sanoi ettei Veka vi'''''' vaan Veka opettaa. Tämä on jäänyt niin hyvin mieleen että aina otan sen mitä minua kokeneempi joko vanhempi tai nuorempi opettaa. Oppiminen on hienoa ja kun saa vielä rakentavaa palautetta niin vielä parempi. Se vain miten sitä palautetta antaa on taas jokaisen omassa tavassa ja vastaanottokin. Nuoria pitäisi pystyä neuvomaan asiallisesti mutta ei paljon kiinnosta jos vastaus on törkeä. Jokainen taplaa tavallaan, valitettavasti se vain ei aina ole se paras mahdollinen
Tero Lammimetsä kirjoitti:
Törmäsin tänään tapaukseen, joka osoitti, ettei kannata arvostella… Sain yksityisviestin, jossa "käskettiin hoitamaan omat asiat" ;)
Kyseinen henkilö ei ilmeisestikään ollut sisäistänyt sitä perimmäistä ideaa, miksi tänne sivustolle kuvia laitetaan, siksi että saataisiin rakentavaa palautetta. Kritiikki ja kokeneempien kollegoiden neuvot ovat mielestäni koko sivuston parasta antia. Tuo Teron esimerkki meni jo mielestäni niin yli, että sen voisi kirjoittaa vitsiketjuun. :)