Pienoismallit.net

Uutuuksia maailmalta

Tämä late/last-versio on kyllä hyvin tervetullut, koska Dragonin ensimmäinen näkemys tästä aiheesta on aika kökkö. Lievästi sanottuna.

Kun Dragon on nyt alkanut tekemään parempia malleja wanhoista aiheistaan, niin mites olisi seuraavaksi upouusi T-80.
Viimeksi muokattu 16.6.2011 21:19

Etsejä rakastaville ihmisille vähän taiteltavaa ja juotettavaa:D
Ihme valitusta Dragonin julkaisuista aina, ja sitten kun joku muu julkaisee jotain spesiaalia niin kukaan ei ole kiinnostunut… Tässä Brach Model. Itseltä löytyy samaisen valmistajan heitinversio ko vaunusta, kai se tämäkin menee hankintaan.
No ei tässä nyt käsittääkseni kukaan itkua tihrustaen valittanut mitään,itse ainakin
tuosta linkittämästäni julkaisusta olen kovasti ilahtunut…

(Sarkasmia kansalle,katsokaas…)
^No juu, en tarkoittanut henk.koht. heitoksi :)
Itse kaipaisin noita vanhoja modernineukku-Dragoneita uudelleenlämmitettynä. Mm. Shilka, BRDM-2, SA-9 jne.
Eikös Shilka ja SA-9 ole markkinoilla…?

Ainakin Dragonin sellaisia olen nähnyt myynnissä. Ovatko vanhoja vai uusintapainosta, siitä ei tietoa. Saisivat lisääkin julkaista.
Niko Hyvärinen kirjoitti:
Eikös Shilka ja SA-9 ole markkinoilla…?

Ainakin Dragonin sellaisia olen nähnyt myynnissä. Ovatko vanhoja vai uusintapainosta, siitä ei tietoa. Saisivat lisääkin julkaista.
Ovat vanhoja, valitettavasti. Dragon keskittyy nykyään liikaa toisen rähinän sakukalustoon.