Pienoismallit.net

Martti Kuivalainen

HannuL kirjoitti:
Elän käsityksessä, että Martti olisi jopa Lapin poikia.
Ahaa - ja nyt siis kauppias on lomalla. Liekö tuo lähtenyt "pelthiphailakalla Luostholle lysthin pithon"?

;-)

edit:

- pailakka = poro
- peltipailakka = moottorikelkka
Viimeksi muokattu 6.10.2012 13:18
Lisättäköön vielä että Oipalta toivoisi perusteluja huonoille kokemuksille.
Jokaisellahan on tietysti oikeus valita, mistä kaupasta mallinsa ostaa. Minä ostan sieltä, mistä saan haluamani mallin (yleensä ei marketin hyllystä löydy). Kuivalaisen kaupasta on pelkästään positiivista kerrottavaa, joten en tuota tunkkijuttua allekirjoita. Jatkossakin suuntaan sinne ostoksille, toimipa nettisivut tai ei.
Ilkka K. kirjoitti:
Lisättäköön vielä että Oipalta toivoisi perusteluja huonoille kokemuksille.
Tuohan nyt muuallakin kiukutellut. Esim. Banzai-Models varastomyymälä, tai siis siitä kertomatta jättäminen.

Edit klo 15.08.
Viimeksi muokattu 6.10.2012 15:08
Ilkka K. kirjoitti:
En ole minäkään Oipan kanssa samaa mieltä, mutta toivon silti että eriävät mielipiteet sallitaan tälläkin palstalla ettei mene ihan Stasi-meiningiksi.
Samaa mieltä, mutta tunnetun henkilön haukkuminen hölmöksi ei ole oikea tapa.
Olikohan Oipalla tarkoitus osittain provosoida porukkaa tylyillä lausunnoillaan K-kauppias Martista.En minäkään omalta osaltani voi yhtyä hänen melko karkeaan lausuntoonsa.
Jos nyt jotain negatiivista Martin toiminnasta voi sanoa,niin joskus ne toimitukset tänne landelle ottivat aikaa ihan uskon menettämiseen asti.
Kuitenkin loppu viimeksi aina on ennen pitkää perille tulleet, vaikkakaan ei ihan puhelimessa annettujen lupausten mukaisesti.No tämä ei liene ihan outoa muidenkaan mallikauppiaiden kohdalla.
Nykyään käytän ostoksiini Martilta asiamiehenäni mallariystäviäni, kun en itse ole päässyt asioimaan puotiin; tieto haluamistani tavaroista välittyy kätevästi lähes reaaliajassa kännykällä(soitto tai tekstari),eikä tarvitse vanhan miehen sydän karrella jännätä toimituksia!
Hyvää mallailusyksyä vaan kaikille kohtalontowereille täältä West Coastin Jazz-Townista!
Moi,

Kaikilla on tietysti oikeus omiin mielipiteisiinsä, oli ne sitten oikein tai väärin.

Itse olen saanut Martilta aina loistavaa palvelua ja mielestäni on hyvin miellyttävää asioida Martin kanssa. Itse asiassa olen usein toivonut, että saisipa samanlaista palvelua muistakin kaupoista, joissa joutuu/tulee asioitua.

Ehkä olen ns. "Old Schoolin kaveri" tai "Dinosaurus", mutta pidän avoimesta, miellyttävästä, rehellisestä ja hyväntuulisesta kaupanteosta. Martin kanssa asioidessa nämä kriteerit täyttyvät aina. Martin kanssa on myös miellyttävää jorista niistä näistä.

Tulen varmasti pysymään Martin asiakkaana - nyt on myös hyvä hetki vilpittömästi kiittää Marttia - Kiitos Martti!

Just my 2Cents.

Parhain terveisin, AJ
Aivan omituisia kommentteja nimim oipalta T:mi Kuivalaisesta, varsinkin kun omat (yli 20v) kokemukset Martin asiakkaana ovat aivan päinvastaiset. Toki mielipiteensä saa jokainen kertoa mutta mieluimmin asiallisesti.

ps. oippa säilytä vain tunkkiasi mieluimmin siellä, minne aurinko ei koskaan paista.
Heikki M Jäntti kirjoitti:
Toki mielipiteensä saa jokainen kertoa mutta mieluimmin asiallisesti.

ps. oippa säilytä vain tunkkiasi mieluimmin siellä, minne aurinko ei koskaan paista.
Viesti asiallisuudesta menee ehkä paremmin perille jos noudattaa itse omia neuvojaan.
AJ kirjoitti:
Moi,

Kaikilla on tietysti oikeus omiin mielipiteisiinsä, oli ne sitten oikein tai väärin.

Itse olen saanut Martilta aina loistavaa palvelua ja mielestäni on hyvin miellyttävää asioida Martin kanssa. Itse asiassa olen usein toivonut, että saisipa samanlaista palvelua muistakin kaupoista, joissa joutuu/tulee asioitua.

Ehkä olen ns. "Old Schoolin kaveri" tai "Dinosaurus", mutta pidän avoimesta, miellyttävästä, rehellisestä ja hyväntuulisesta kaupanteosta. Martin kanssa asioidessa nämä kriteerit täyttyvät aina. Martin kanssa on myös miellyttävää jorista niistä näistä.

Tulen varmasti pysymään Martin asiakkaana - nyt on myös hyvä hetki vilpittömästi kiittää Marttia - Kiitos Martti!

Just my 2Cents.

Parhain terveisin, AJ
100% samaa mieltä! Tuolla asioiminen on aina ja jokaikinen kerta hieno kokemus, hyllyt pullistelevat kohtuuhintaisista malleista joka makuun, ja tiskin takana on ystävällinen ja reilu kauppias, jonka kanssa on kiva tursita ihan mistä vaan.

Suurimman osan omista malleista ja tarvikkeista olen Kuivalaiselta ostanut, ja varmasti ostan jatkossakin!