AJ kirjoitti:
Moi,
Kaikilla on tietysti oikeus omiin mielipiteisiinsä, oli ne sitten oikein tai väärin.
Itse olen saanut Martilta aina loistavaa palvelua ja mielestäni on hyvin miellyttävää asioida Martin kanssa. Itse asiassa olen usein toivonut, että saisipa samanlaista palvelua muistakin kaupoista, joissa joutuu/tulee asioitua.
Ehkä olen ns. "Old Schoolin kaveri" tai "Dinosaurus", mutta pidän avoimesta, miellyttävästä, rehellisestä ja hyväntuulisesta kaupanteosta. Martin kanssa asioidessa nämä kriteerit täyttyvät aina. Martin kanssa on myös miellyttävää jorista niistä näistä.
Tulen varmasti pysymään Martin asiakkaana - nyt on myös hyvä hetki vilpittömästi kiittää Marttia - Kiitos Martti!
Just my 2Cents.
Parhain terveisin, AJ
100% samaa mieltä! Tuolla asioiminen on aina ja jokaikinen kerta hieno kokemus, hyllyt pullistelevat kohtuuhintaisista malleista joka makuun, ja tiskin takana on ystävällinen ja reilu kauppias, jonka kanssa on kiva tursita ihan mistä vaan.
Suurimman osan omista malleista ja tarvikkeista olen Kuivalaiselta ostanut, ja varmasti ostan jatkossakin!