Pienoismallit.net

Martti Kuivalainen

Oippa kirjoitti:
Herra Kuivalaiselle on tavaramerkkinä joustamattomuus ja ylimielinen kopeus. Pitäkööt tunkkinsa, hölmö.
En allekirjoita tuota. Martilta saa hyvää ja avuliasta palvelua.
Tällä hetkellä saattaa tilaukset vähän tökkiä Martti kun on lomalla kuun puoliväliin. Liikkeessä kyllä on joku paikalla, mutta silti.
Oippa kirjoitti:
Herra Kuivalaiselle on tavaramerkkinä joustamattomuus ja ylimielinen kopeus. Pitäkööt tunkkinsa, hölmö.
Harraste sai uuden vakituisen asiakkaan. :)
Ei kuulosta täälläkään tutulta, vaikka tilanne taitaa olla se, että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"? Harrasteen tavaramerkki sen sijaan on posketon hintataso, pitäkööt kalliit tunkkinsa.
Oippa kirjoitti:
Pidä itse tunkkisi, hölmö!
En voi oikein mitenkään tunnistaa Marttia tästä kuvauksesta, suorastaan juuri päinvastainen kuvaus kuin mitä Martti on. Joten tee vain "Oippa" sen tunkkisi kanssa ihan keskenäsi mitä haluat.
K-kauppias hoitaa homman. Martti on mitä mukavin ja asiallisin asiakaspalvelija.
Oippa kirjoitti:
Pitäkööt tunkkinsa
Mitä, saako Martilta pienoismallien lisäksi nykyisin autotarvikkeitakin…
Oippa kirjoitti:
Ja tämäkö on nyt sitä kuuluisaa rakentavaa kritiikkiä?

Itse olen asioinut Kuivalaisen kaupassa livenä yli kymmenen vuotta ja aina on palvelu ollut todella loistavaa. Mukavasti myös kauppias on aina pyöristänyt ostosten loppusummaa alaspäin, kun on koittanut maksun hetki siinä puodin tiskillä.
Ainoa huono puoli kaupassa on se, että ahtaanpaikan kammoa poteva taitaapi kääntyä heti ovelta takaisin ulos - jos (kun) kaupassa on yhtäaikaa vierailemassa esim. neljä I S O A miestä, niin tungos näyttää heti ylen massiiviselta.

Muutenkin mielestäni kyseessä on hyvinkin lupsakka ja alansa tunteva savolainen kauppias. Tai en minä varma ole tuosta savolaisuudesta - miehen "aksentista" olen vaan näin päätellyt.
Paavo Virolainen kirjoitti:
Oippa kirjoitti:
Pitäkööt tunkkinsa
Mitä, saako Martilta pienoismallien lisäksi nykyisin autotarvikkeitakin…
No ainakin 1/35 skaalassa.

ehe ehe
Raimo Leino kirjoitti:
Muutenkin mielestäni kyseessä on hyvinkin lupsakka ja alansa tunteva savolainen kauppias. Tai en minä varma ole tuosta savolaisuudesta - miehen "aksentista" olen vaan näin päätellyt.
Elän käsityksessä, että Martti olisi jopa Lapin poikia.
En ole minäkään Oipan kanssa samaa mieltä, mutta toivon silti että eriävät mielipiteet sallitaan tälläkin palstalla ettei mene ihan Stasi-meiningiksi.