Etusivu Keskustelut
Kauppiaskanava
Martti Kuivalainen
Kiitoksia tiedoista. Hyvä tietää että sinne voi mennä omalla autollakin ettei tartte mennä taksilla pihaan kuten viimeeks:))
Kotkankadun parkista sen verran, että Siwasta Aleksiskiven kadulle päin on lauantaina maksuton parkki ja siitä Lintsille päin on lauantai ap maksullinen. Säkällä löytyy Aleksiskivenkadulta liikkeestä Sturenkadulle päin lauantaisin myös kiekkopaikkoja. ;-)Esko Rusi kirjoitti:Itse olen pysäköinnyt yleensä Kotkankadulle,poikittaisia parkkipaikkoja molemmin puolin katua. Kannattaa varata euron kolikko parkkimittariin.
Ketutusketjun kamaa kylläkin - siis mitä minulta on mennyt ohi silmien? Ajoin tuossa kauheassa jouluruuhkassa Kuivalaisen kaupalle tänään - vain nähdäkseni suljetussa ovessa lapun "avataan klo 13.45" - onko tämä ilmoitettu esim. netissä? Ainakaan minä en tuolaista tietoa netistä löydä.
Olis nimittäin ollut ihan asiaakin - noh, kauppiaalta jäi n. 200 € minulta saamatta …
Olis nimittäin ollut ihan asiaakin - noh, kauppiaalta jäi n. 200 € minulta saamatta …
Eipä ole. Juuri tänään tuli maililistalle ilmoitus joulun aukioloajoista eikä tästä päivästä mainittu mitään poikkeusta.
No hyvä - osaan siis edelleen etsiä tietoja netistä.Kalle Rantanen kirjoitti:Eipä ole. Juuri tänään tuli maililistalle ilmoitus joulun aukioloajoista eikä tästä päivästä mainittu mitään poikkeusta.
Toki minä tuon 200 € onnistun tuhlaamaan Kuivalaiselle joulun jälkeenkin, mutta nyt kun tuo kauppa tänään oli kiinni, niin yhden pikkupojan joulu meni hyvin pitkälti pilalle - enkä siis nyt puhu itsestäni.
Hyvää Joulua Martti sulle ja kaikille sun asiakkaisillesi.
10 minuuttia? No olipas minulla ajoitus. Aika tuntui tietysti minusta pitemmältä - odottavan aika on vesisateessa pitkä.Martti Kuivalainen kirjoitti:Juu, kyllä putiikki oli kiinni tänään klo 13.35-13.45 kun hain lisää loppuunmyytyjä malleja kellarivarastosta. Tätä on tapahtunut ennenkin ja tulee tapahtumaan myös jatkossa. Rauhallista Joulua kaikille.
Rauhallista joulua myös Martille - roudaan rahojani sinun firmaasi jokatapauksessa heti joulun jälkeenkin :-)
Eikös perinteisesti tuollaisessa tilanteessa aikamies siirry nauttimaan oluen ja rauhoittumaan viereiseen ravintolaan, ja tarkasta tilanteen uudestaan sen jälkeen. ;)Raimo Leino kirjoitti:10 minuuttia? No olipas minulla ajoitus. Aika tuntui tietysti minusta pitemmältä - odottavan aika on vesisateessa pitkä.
Ei siirry - kun auto seisoo maksupaikalla, eikä lompakossa ole siis yhtäkään kolikkoa - joita voisi laittaa pysäköintimittariin, niin silloin tulee vesisateessa panikoitua - en viitsinyt mennä ehdottomaasi kapakkaan kyselemään kolikoita lainaksi luottokorttiani vastaan …Heikki Honkanen kirjoitti:Eikös perinteisesti tuollaisessa tilanteessa aikamies siirry nauttimaan oluen ja rauhoittumaan viereiseen ravintolaan, ja tarkasta tilanteen uudestaan sen jälkeen. ;)Raimo Leino kirjoitti:
edit: juu juu, olisin voinut mennä sinne auton sisään odottelemaan ja karkoittamaan rumalla pärställäni lappuliisoja - mutta en nyt vaan toiminut noin …
Muistikuvani mukaan pysäköintimittarit toimii myös korteilla. Meikäläiselläkään kun ei koskaan kolikoita taskussa pyöri…Raimo Leino kirjoitti:lompakossa ole siis yhtäkään kolikkoa - joita voisi laittaa pysäköintimittariin
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.