Pienoismallit.net

Martti Kuivalainen

Antti Pentikäinen kirjoitti:
Eilen saapui Martille 4kpl Great Wall Hobbyn 1/48 P-61 Black Widoweita. Hinta 60 euroa/kpl. Kipin kapin hakemaan:)
EVVK - liian pieni skaala :-)
Jos olisi 1/32, niin voisi jo harkita …
Eilen saapui Martille 4kpl Great Wall Hobbyn 1/48 P-61 Black Widoweita. Hinta 60 euroa/kpl. Kipin kapin hakemaan:)
Tuli katseltua kyseistä konetta eilen käydessäni. Mukaan tarttui kuitenkin tällä kertaa mig-21bis ja etsit, hintakin oli netissä ilmoitettua 2e halvempi!
Raimo Leino kirjoitti:
EVVK - liian pieni skaala :-)
Jos olisi 1/32, niin voisi jo harkita …
Toiveesi toteutuu. WingXXL on luvannut tehdä ko. koneen 1/32:een.
Martille tuli täydennyksenä 4 kpl Tamiyan 1/32 Mustangeja. 119 euroa kpl. Lisäksi Mach2:n Vostokeja tuli hyllyyn ja paljon muuta!
Martin uutiskirjeen mukaan puoti on auki joulukuussa ma-la 12.00-17.30.
Miika Kaarna kirjoitti:
Martin uutiskirjeen mukaan puoti on auki joulukuussa ma-la 12.00-17.30.
jihaaaaaaaaaaaaa!
Asiasta epätietoisena tiedustelisin parkkipaikkojen löytymistä tuon liikkeen lähistöltä.Löytyykö miten helposti pirssille parkkia? Oma auto kun on oikeastaan ainoa vaihtoehto tuonne menolle. Junalla ois tietty helppo tuonne mennä, mutta VR:n pyytämä korvaus kyydistä on mielestäni kohtuuton.
Paavo Virolainen kirjoitti:
Asiasta epätietoisena tiedustelisin parkkipaikkojen löytymistä tuon liikkeen lähistöltä.Löytyykö miten helposti pirssille parkkia? Oma auto kun on oikeastaan ainoa vaihtoehto tuonne menolle. Junalla ois tietty helppo tuonne mennä, mutta VR:n pyytämä korvaus kyydistä on mielestäni kohtuuton.
Aleksis kiven kadulla olen melkein aina löytänyt parkkipaikka joten uskoisin että 100m säteellä hyvällä onnella pysäköinti onnistuu.
Aina on meidänkin kotterolle paikka löytynyt. Pahimpia on kesälauantait, kun Lintsille on tunkua.
Itse olen pysäköinnyt yleensä Kotkankadulle,poikittaisia parkkipaikkoja molemmin puolin katua. Kannattaa varata euron kolikko parkkimittariin.