Pienoismallit.net

Martti Kuivalainen

Andreas Lärka kirjoitti:
Tommi M kirjoitti:
onhan kuivalainen auki syyslomalla? Eli tämän viikon to-pe-la?
Onko nyt joku valtakunnallinen syysloma?!?! Miksi minä sitten olen töissä..? :-(
Joillakuilla kouluikäisillä on siellä sun täällä eri puolilla Suomea menossa jokin syysloman tapainen (ja tästä johtuen myös joillakin heidän vanhemmillaan) - heti kun kouluikäinen mieltää olevansa lomalla, niin hän kai funtsaa, että "kun minä olen lomalla, niin kaikkien muidenkin täytyy olla lomalla" ;-)

Jos minulla olisi tänään poissaolopäivä työpaikalta hampaaseen tehdyn juurihoidon ongelmien takia, niin luonnollisesti olettaisin, että Kuivalainen on tänään kiinni, kun hänellekin on tietenkin tehty epäonnistunut hampaan juurihoito ;-)
Tänään oli auki normaalisti ja hyvän tuulisena
Tilasin just mallin puhelimella ja Martti lupasi laittaa postiin maanantaina, ellen saa jälkikasvuani hakemaan mallia huomenna.
Aikoinaan oli ongelmia Martin toimitusajoissa, mutta pienen reklamaation kun laitoin ja olimme yhteydessä, niin nyt homma toimii ihan täysillä. Kiitos Martille tähänastisista toimituksista.

Aukioloajatkin ovat pitäneet kutinsa, joten nyt suosittelen. Pari vuotta sitten en suositelut.
Hyvä Martti, jatka samaan tapaan muillekkin tilaajille.
Antti Pentikäinen kirjoitti:
Tietonikkarista löytyy Vallejota. Lifecoloriin olevan vaan törmännyt Aviationissa ja Kuivalaisella.
Combat Modelsillakin on LifeColoria myynnissä.
Ilkka K. kirjoitti:
Antti Pentikäinen kirjoitti:
Tietonikkarista löytyy Vallejota. Lifecoloriin olevan vaan törmännyt Aviationissa ja Kuivalaisella.
Combat Modelsillakin on LifeColoria myynnissä.
Totta tämäkin. Tässä vissiin listattiin vain niitä kauppoja, joissa voi poiketa oikeasti eikä näitä virtuaalisesti toimivia.
Kyllähän CM:lläkin voi käväistä vaikkei nyt virallisia aukioloaikoja olekaan :)
Näyttää nettisaitti olevan jo auki : www.kuivalainen.biz/ps/
Kari Partanen kirjoitti:
Näyttää nettisaitti olevan jo auki : www.kuivalainen.biz/ps/
Vielä kun saisi tuotteista tietoa mitä oikeesti löytyy hyllystä ja mitkä menee tilaukseen.
Itseasiassa tuotteiden kohdalla lukee kuinka monta varastossa, joskin kaikista ei ole määrämainintaa.

Esim. tuossa "5kpl"
www.kuivalainen.biz/ps/product.php?id_product=3520

…tai "1kpl jäljellä"
www.kuivalainen.biz/ps/product.php?id_product=3530
Eilen saapui Martille 4kpl Great Wall Hobbyn 1/48 P-61 Black Widoweita. Hinta 60 euroa/kpl. Kipin kapin hakemaan:)