Pienoismallit.net

Martti Kuivalainen

Martti Kuivalaisesta olen täällä huomannut paljon puhuttavan. Tietojeni mukaan hän pitää kauppaa Helsingissä ja myy laadukkaita pienoismalleja, voitteko kertoa hänestä jotain?
Tästä voi lukea enemmän:
www.kolumbus.fi/martti.kuivalainen/finindex.html

Muuten itse kaverista voisin sanoa, että hyvin mukava ja asiansa tunteva kaveri. Väittäisin, että häneltä löytyy Suomen paras muovimallivalikoima.
Itse voin myös sanoa, että Suomen paras mallikauppa, loistava palvelu ja tarjonta. Asiakasta todellakin kuunnellaan. Olen asioinut kaupassa nyt pari vuotta ja ei mitään moitittavaa mistään.
Asiantuntevaa palvelua ja laaja mallivalikoima , vuoden verran olen asioinut , eikä ole mitään moitteen sijaa ilmaantunut .
Todella mukavan oloinen heppu ainakin puhelimessa.
Viikon päästä pitäisi tulla kuivalaiselta 6 kpl revellin lekoja, katsotaan pitääkö Martin sana paikkaansa ja saapuvatko mallit tuolloin.Tilasin ne 2 viikkoa sitten.
Lainaus:
… ja ei mitään moitittavaa mistään.
No jos ihan yrittämällä yrittää hakea moitittavaa, niin aukioloajoista voisi huomauttaa sekä liikkeen sijainnista. Toisaalta aina sinne olen kerennyt piipahtamaan perjantaisin kotimatkalla. Kohdallani nuo 'vaikeammat aukioloajat ja sijanti' ovat vain hyvä asia, ettei tule tuhlattua liikaa. ;)
aleksis kiven kadun k-kaupan ylivoimaisesti huonoin puoli on se että se muutti täältä järvenpäästä tuonne pasilan kupeeseen joskus 90-luvulla. :D no tosin kun stadissa on enemmän varmasti kysyntääkin, niin voi olla että jos kauppa ois vielä jäkessä, ei siellä olisi lainkaan yhtä suuri valikoima.
josta saatiinkin loistava aasinsilta; ehkäpä huonona voisi olla noitten aukiolo aikojen lisäksi liikkeen pienuus.
Ei mitään moitittavaa. Runsas mallivalikoima ja erittäin mukava mies.
Kuivalaisen kaupan valikoima on aivan mahtava. Hinnat ovat edullisia ja silti kauppias itse usein niitä vielä pyöristää kivasti alaspäin.
Jos hakemalla haen jotakin negatiivista, niin se on putiikin "fyysinen koko". Tarkoitan siis että jos siellä kauppiaan lisäksi sattuu pyörimään yhtäaikaa vaikkapa neljä meikäläisen kokoista asiakasta (188 cm/105 kg), niin saa pitää varansa ettei hyllyt rupea kaatuilemaan - noh, onneksi Kuivalaisella ei myydä posliiniesineitä.

Nii ja kauppias itse on varsin leppoisa ja mukava heppu.
ja huonona puolena vielä se ettei kyseiseen kauppaan voi ottaa riittävästi oravannahkoja mukaan. tai sitten loppuu kantokyky kesken :D