Etusivu Keskustelut
Kauppiaskanava
Ongelmia Kuivalaisen tilauksessa?
Tämä keskustelu on lukittu.
Toimitusajat minäkin olen kysynyt, mutta ei auta. Kaipa sitten vanhoja asiakkaita palvellaan, uusilla ei ole niin väliä
Ois kiva kuulla Martin kertovan vaikka tässä ketjussa,että mikä mättää.Saatais loppu tällekkin asialle.Eikös hänkin ole sivuston käyttäjiä?
Samanlaisia neuvoja noi Hiroboyn toimintaa arvostelevat viestit saavat AMF-foorumilla, neuvojat vain tuppaavat unohtamaan, että kansainvälisessä kaupassa aika usein puheluhinnat, ja erityisesti kielimuuri estävät aika tehokkaasti noita yhteydenottoja puhelimitse. Vai moniko täällä keskustelevista on valmis soittamaan Stevelle tavaroidensa perään.Tomi Kovanen kirjoitti:Siksi ikävää on myös tälläinen toimitusvarmuus keskustelu julkisella foorumilla, olkoonkin niin ettei se kiellettyäkään ole.
Luulen että asiat sutviutuvat huomattavasti paremmin ao. kauppiaan kanssa käytävän palautekeskustelun avulla. Toimii varmaan muittenkin aika-ajoin saman otsakkeen alla olevien kauppiaiden kanssa.
Kotimaan kaupassa ei sentään ole näitä esteitä, mutta kyllä myyjän pitää pystyä vastaamaan kentän huutoon, ja jos ei pysty, niin asiat pitää kyllä voida kertoa julkisuudessa. Onnetonta toimintaa, jos selviin reklamaatioihinkaan ei vastata.

Richard Freiherr von Rosen was a highly decorated Wehrmacht soldier and outstanding panzer commander. His memoirs are richly illustrated with contemporary photographs, including key confrontations of…
Tutustu ja lue lisää
Näin minä ymmärsin, että esim. marraskuulla luvattu viikko ei ole vieläkään kulunut!Tomi Kovanen kirjoitti:Voi asiat kertoa julkisuudessa, en kieltänytkään sitä, mutta onko asioista kysytty ensin ao. henkilöltä?
Tuota eikös noista toimitus ogelmista olisi syytä esim. huomennä liikkeen auki ollessa soittaa eikä täälä ihmetellä. Voisi auttaa asiaan enemmän kun täälä purnaaminen, heh luulisi ainakin.
On asioista voitava keskustella !
Kun oikeen kovasti purnaa vaikkapa täällä saitissa niin saattaapi viesti mennä perille myös kauppiaillekkin ja heräävät huomaamaan että parantamisen varaa olisi asian sillä saralla
-"ravistettava ennen käyttöä" juttu voi olla että se saa kauppiaatkin ylös ja heräämään…mene ja tiedä tai sitten asiakas joutunnee ns."mustalle listalle".
Pohjoisempana kuin kehäkolmosen eteläpuolella asuvana on mallit tilattava joko herrojen(narrien) helsinkistä tai muualta maailmalta,täältä napapiirillä jossa tuulikin puhaltelee ja neljän tuulen pipoakin joutuu vetään syvemmälle , niitä et löydä.
On niin helppo luvata "ens viikoksi" vaikka mitään takeita ei olisikaan kunhan pääsee eroon ikävästä asiasta tahi hankalasta asiakkaasta.Mukava huomata että muillakin on onkelmia asian kanssa,enpä ole ainoakainen.
Se että toimitukset saapuvat myöhässä ei minun mailmaani kaada mitenkään,ei edes katkaise harrastusta koskapa muutenkin teen malleja varsin hitaseen tahtiin(5 mallia vuodessa).Tärkeämpänä pidän että tilattu tavara saapuu varmasti jos on suinkin vain saatavilla ja tämä asia on Kuivalaisen osalta erityisesti kunnossa ja varmasti tulen jokatapauksessa käyttämään heidän palvelujaan asiakkaana.
Kun oikeen kovasti purnaa vaikkapa täällä saitissa niin saattaapi viesti mennä perille myös kauppiaillekkin ja heräävät huomaamaan että parantamisen varaa olisi asian sillä saralla
-"ravistettava ennen käyttöä" juttu voi olla että se saa kauppiaatkin ylös ja heräämään…mene ja tiedä tai sitten asiakas joutunnee ns."mustalle listalle".
Pohjoisempana kuin kehäkolmosen eteläpuolella asuvana on mallit tilattava joko herrojen(narrien) helsinkistä tai muualta maailmalta,täältä napapiirillä jossa tuulikin puhaltelee ja neljän tuulen pipoakin joutuu vetään syvemmälle , niitä et löydä.
On niin helppo luvata "ens viikoksi" vaikka mitään takeita ei olisikaan kunhan pääsee eroon ikävästä asiasta tahi hankalasta asiakkaasta.Mukava huomata että muillakin on onkelmia asian kanssa,enpä ole ainoakainen.
Se että toimitukset saapuvat myöhässä ei minun mailmaani kaada mitenkään,ei edes katkaise harrastusta koskapa muutenkin teen malleja varsin hitaseen tahtiin(5 mallia vuodessa).Tärkeämpänä pidän että tilattu tavara saapuu varmasti jos on suinkin vain saatavilla ja tämä asia on Kuivalaisen osalta erityisesti kunnossa ja varmasti tulen jokatapauksessa käyttämään heidän palvelujaan asiakkaana.
Viimeksi muokattu 10.3.2009 14:56
No pistetään sitten vastineeksi vaakakuppiin taas yksi tyytyväinen asiakas.Olen asioinut Kuivalaisella paikan päällä,puhelimitse ja s-postin välityksellä.Aina on homma toiminut hyvin.
Tilaustavarat kauempaakin ovat tulleet,ihan tolkullisten odotusaikojen jälkeen.Hinnat ja valikoima erittäin hyvät,useimmiten paremmat kuin ulkomailta tilatessa.
Tilaustavarat kauempaakin ovat tulleet,ihan tolkullisten odotusaikojen jälkeen.Hinnat ja valikoima erittäin hyvät,useimmiten paremmat kuin ulkomailta tilatessa.
Jep! Kyllä sieltä paikan päältä saa ja olen messuilta noutanut kerran tavaraa. Kaukana asuvana koen ongelmaksi "pitkät" toimitusajat. Olen viime aikoina koemielessä tilannut ulkomaita myöten pikkutilauksia ja omat koukkunsa niissäkin on. Joka tapauksessa luonnehtisin itseäni tyytyväiseksi Martti Kuivalaisen asiakkaaksi. Kotimaista mielestäni pitää kuitenkin pyrkiä suosimaan. Eikös Kuivalaisen tilausohjeissakin mainita, että voi joutua odottelemaan jonkin aikaa. Ja tämähän ei siis ole maksettu mainos.
Pienenä puolustuksena voisin myös kirjoittaa, että eikös Martin päätyö ole muuta ja pienoismallien myynti/toimitus vain "sivutoimi" ?
Aina voi olla syynä muut työkiireet, perhe, sairaudet ja muut asiat mitkä voivat vaikuttaa tilauksien toimituksiin paljonkin.
Itse olen saanut ne hassut muutamat tilatut pienehköllä viiveellä mutta tullut on silti.
Onhan näitä ongelmia ollut muidenkin kauppojen kanssa joten älkäämme yleistäkö jos muutamalle sattuu huono tuuri ja tilauksien toimitukset viipyvät.
Korostan etten ole missään tekemisissä Martti Kuivalaisen myynnin puolella vaan ainoastaan asiakkaana.
Aina voi olla syynä muut työkiireet, perhe, sairaudet ja muut asiat mitkä voivat vaikuttaa tilauksien toimituksiin paljonkin.
Itse olen saanut ne hassut muutamat tilatut pienehköllä viiveellä mutta tullut on silti.
Onhan näitä ongelmia ollut muidenkin kauppojen kanssa joten älkäämme yleistäkö jos muutamalle sattuu huono tuuri ja tilauksien toimitukset viipyvät.
Korostan etten ole missään tekemisissä Martti Kuivalaisen myynnin puolella vaan ainoastaan asiakkaana.
Eipä tuo yli puolen vuoden odotus omalla kohdalla maailmaa kaada. Piakkoin menen paikan päälle käymään ja ostan mitä ei ole postitse tullut. Lähinnä vaan huvittaa kun muutamaan kertaan tässä 7 kuukauden aikana on tullut vahvistusta sähköpostitse että kama lähtee kohta liikkeelle ja mitään ei tapahdu. Ja kuten jo monesta suusta on kuultu että tämä ei todellakaan ole Martin kokopäiväinen työ vaan lähinnä harrastus, pitää suhtautua tietyllä asenteella koko tilaustouhuun.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.