Pienoismallit.net

Referenssikuvia vuoden 1967 Corvetesta?

mistähän löytäis kun google ei auta tässä tapauksessa :S kun olis tosiaan alkamassa projekti tuosta vuoden -67 vettestä ja oon vähä hukasa ilman referenssejä :S autttakaa kaveria hädässä :D

ps. ja kiitos jo etukäteen.
Minkälaisia kuvia sitten etsit. Minulla google tarjosi aika läjän

Samainen google löysi sivun www.corvette1967.com
nonni. ite olin laittanu tuon vuosiluvun vaste corvetten jälkeen nii siks en siis löytäny :D
Selityksen makua, kyllä sieltä about samat kuvat tulee, vähän eri järjestyksessä.
Google ei suuremmin edes piittaa siitä missä järjestyksessä hakusanat ovat.
istin hakusanan mitä olin käyttäny ja se oli corvette -67 ja tuli tällanen sivu auki.
Ota se - siitä välistä pois niin alkaa löytyä.
Tuukka Nuutero kirjoitti:
istin hakusanan mitä olin käyttäny ja se oli corvette -67 ja tuli tällanen sivu auki.
No sitten ei ihmekään. Miinus kun on Googlelle erikoismerkki, joka tulkitaan niin että sitä seuraavaa hakusanaa ei saa esiintyä hakutuloksissa. Periaatteessa hait siis mitä tahansa Corvetteja paitsi vuosimallia 67, eli ei ihmekään ettei löytynyt.
Kieltämättä hämäävää jos ei ole tutustunut Googlen hienouksiin. Mutta nytpä tiedät tämänkin.
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Miinus kun on Googlelle erikoismerkki, joka tulkitaan niin että sitä seuraavaa hakusanaa ei saa esiintyä hakutuloksissa. Periaatteessa hait siis mitä tahansa Corvetteja paitsi vuosimallia 67, eli ei ihmekään ettei löytynyt.
Kieltämättä hämäävää jos ei ole tutustunut Googlen hienouksiin. Mutta nytpä tiedät tämänkin.
En tiennyt minäkään, mutta kieltämättä ihan hyödyllinen tieto. Kiitos siitä :)
joo tuo auttanee tulevaisuuden etsinnöissä paljon :D