Pienoismallit.net

Ohjeet kateissa?

Aloittelin mallailun uudelleen n.2vuotta sitten.Nuoruudesta oli säilynyt muutama malli koottuja/kokoomatomia.
Yksi niistä Matchbox/Amt White Freightliner,ongelmana on että tuo sisältää 280 osaa ja ohjeet ovat kateissa.
Kuva tuolla www.pienoismallit.net/profiilit/2053/kuvat/kuvapankki/kuva_47024/
Guugletin tuota jonkin verran,ohjeita ei löytynyt mutta myynnissä oli ko.pakkaus
cgi.ebay.de…-_W0QQitemZ120355735616QQcmdZViewItemQQimsxZ20081229?IMSfp=TL081229121005r21631
Tuosta kaupan käynnistä ei mitään kokemusta eikä kielitaitokaan ole riittävä.
Eipä tuo hirveitä näyttänyt maksavan,käsittääkseni kuitenkin huuto kauppa?
Pystyisikö joku jeesaamaan,todennäköisesti jää rekka muuten kokoomatta.Olen valmis ostaamaankin tuon jos ei hirveesti hinta nouse,toisaalta suostuisiko tuo myyjä kopioimaan ohjeet ja lähettämään?
Onko muita ratkaisu vaihtoehtoja saadakseni ohjeet?
Tuolla on jotain ohjeentynkää:
public.fotki.com/modeltrucks25thscale/truckkit_instructions/amt/5105_white-freightl/
Liekö sama malli? Jos mallia meinaa ostaa, niin kannattaa googlettaa Amt White Freightliner - nimellä ja jostain voi löytyä.
Tuo ebayn malli on tosiaankin huutokaupattavana ja lopullinen hinta voi olla mitä vaan. Lisäksi myyjä ilmoittaa myyvänsä vain Saksaan. Itse olen toisinaan saanut myyjien kanssa sovittua toimituksen Suomeenkin.
Tuota nyt en ihan varma ole mutta itselläni on muutama nuppi ja kärry tuolta ajalta, niin tarkistan asian ja ilmoitttelen huomenna kuinka kävi.
Niin paljon rupesi vaivaamaan että kävin samoin tein katsomassa mitä ne meikän vanhat nupit olivat. Valitettavasti ei tietenkään tuota sattunut olemaan, mutta neljä muuta olisi ollut ja ainoa lyhytnokkainen oli GMC.
Joskus nuoruudessa on ollut parikin noita malleja. Täytyy käydä etsimässä, vieläkö ohjeet ovat tallella.
Joo, löytyihän noita parikin kappaletta. laita YV:llä osoitetietojasi, niin pistän tulemaan.
Kiitos kaikille! Juha sitten ilmeisesti löysi ohjeet YV on jo lähetetty.Tuntu aika toivottomalta aluksi ja
loppujen lopuksi apu tuli aika nopeesti kun kysy.Hyvää uutta vuotta!