Pienoismallit.net

Yleinen kehityskeskustelu

Tomi Mynttinen kirjoitti:
Antti Lappalainen kirjoitti:
Mulla ei toimi oman kuvapankin kuvien linkitys -kohdan kopioi-toiminto.
Oletko varma? :D Kyllä se näyttäisi ihan normaalisti toimivan. Olihan JavaScript päällä?
Eipä toi näytä mullakaan Firefoxissa toimivan. Eli se "Kopioi" -linkki kyllä väittää vieneensä leikepöydälle, mutta ei sieltä tätä kuvalinkkiä tule, vaan leikepöydän edellinen sisältö. Ubuntu ja FF 3.0.5
Minulla toimii. Fx 3.0.5 @ XP. Selityksen on melkeinpä pakko löytyä jostain koneelle asennetusta ohjelmasta. Ellei sitten käy ilmi, että Antillakin on Linux.
Kalle Rantanen kirjoitti:
Minulla toimii. Fx 3.0.5 @ XP. Selityksen on melkeinpä pakko löytyä jostain koneelle asennetusta ohjelmasta. Ellei sitten käy ilmi, että Antillakin on Linux.
Mulla ei Firefoxiin ole Linuxissa mitään ylimääräistä, ihan perusasennus. Ei tarvii mitään ylimääräistä, kun ei ole noita MS:n aukkoja ;-)
Ai niin, tuo kopiointi vaatii muuten Flashinkin, joten senkin tulee löytyä. Mielellään tietysti joku suht tuore versiokin.
Ei oo linux vaan xp sp3. Palomuuri on Zonealarm.
Grandmaster flashiki pitäis olla. 10.0 r12
Tekisi mieli epäillä ZoneAlarmia, oman kokemukseni mukaan se voi tehdä yhtä sun toista hauskaa. Toimiiko kopiointi muilla selaimilla?
poistettu
Viimeksi muokattu 12.1.2013 19:22
Nyt se toimii, ilmeisesti tuo Java ei jostain syystä toiminut. Tai sitten joku perinteinen user error… Kiitos avusta.
Uusi vuosi ja sivusto lopetti toimintansa Safarin kanssa??? Firefox tuntuu toimivan ihan OK- mikä oikein muuttui keskiyöllä? Etusivu latautuu kyllä ihan jees (tosin hitaasti), mutta mikään linkki ei toimi.

/marko