Pienoismallit.net

Yleinen kehityskeskustelu

Kuulostaa omituiselta. Mitään muutoksia en ole palveluun tehnyt enkä ole saanut yhtään muita palautteita, jotka aihetta koskisivat.

Käyttävätkö palvelua samasta sijainnista? Onko käytössä välityspalvelin? Mieleen tulee lähinnä jonkin sortin ongelma kenkkuilevan välimuistin kanssa, joka ei suostu tarjoamaan sivujen viimeisimpiä versioita.
Itse asun Antin kanssa samassa opiskelijasolussa ja olenkin tämä toinen ongelmainen, outo juttu…
Onkos teillä siellä opiskelu mestoilla mahdollisesti proxy käytössä? Proxyhän voi myöskin olla transparentti joten käyttäjä ei sitä huomaa…
Kristian Koskela kirjoitti:
En päässyt tänne 10min. En kuollut, mutta ei se hauskaakaan ollut.
:-D
Taisi tehdä tiukkaa? :D
Mulla ei toimi oman kuvapankin kuvien linkitys -kohdan kopioi-toiminto.
Antti Lappalainen kirjoitti:
Oletko varma? :D Kyllä se näyttäisi ihan normaalisti toimivan. Olihan JavaScript päällä?

Mutta asiaan. Tulossa on uusi vuosi ja sen myötä uudet kujeet. Nimittäin jatkossa Pienoismallit.netissä toimii apunani myös ryhmä moderaattoreita pitämässä hyvää huolta palvelusta.

Moderointi tapahtuu aidosti ryhmätyönä, sillä kukaan moderaattori ei pysty yksinään esimerkiksi poistamaan viestejä, vaan päätökset tehdään aina yhdessä. Moderaattoreiden käytössä on mahdollisuus antaa viesteille plus- ja miinuspisteitä ja jos viesti saa tietyn määrän miinuspisteitä (tällä hetkellä -3), poistetaan viesti.

Tällä hetkellä vain keskustelualue on moderoitavissa, mutta moderaattorien oikeudet laajentuvat jatkossa muihinkin osioihin, kunhan ehdin näpyttelemään koodia kasaan sen mahdollistamiseksi.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Oletko varma? :D Kyllä se näyttäisi ihan normaalisti toimivan. Olihan JavaScript päällä?
Ei vaan toimi ja Java Platform SE6 U11 on asennettuna, on kyllä aikaisemmin toiminut.
Ei vaan toimi ja Java Platform SE6 U11 on asennettuna, on kyllä aikaisemmin toiminut.
Java ja JavaScript ovat täysin eri asioita. JavaScriptiä pitäisi etsiä selaimen asetuksista. Lisäksi jos olet asentanut jotain jännittäviä apuohjelmia selaimen suojaksi niin nekin voivat periaatteessa vaikuttaa JavaScriptin toimintaan. Muita vaihtoehtoja ei nyt äkkiseltään tule mieleen.
Firefox 3.0.5, ainut apuohjelma on adblock, mutta ongelma oli jo ennen sen asennusta.
Asetuksissa on Javascript sallittuna.