Jep, voi tosiaan olla vanhan selaimen "ominaisuuksia". Tai siis vanha ja vanha, ihan uusin versiohan tuo on tästä vanhasta haarasta, julkaistu viime kuun 20. päivä. :D En vaan niin tykkää uudempien versioiden uudistuksista, ja kun vielä ovat tehneet modaamisen vanhaa muistuttavaksi turhan hankalaksi (esim. browser.tabs.tabMinWidth pitäisi tehdä CSS:ää muokkaamalla).
Testasin tällä läppärissä valmiina olleella IE 9:llä ja tuntuvat tekstikentät toimivan normaalisti. Tiedä siitä sitten sattuiko vaan säkä, kun ei tällä Firefoxin versiollakaan aina toistu tuo kursorin hyppiminen.
Etusivu Keskustelut
Pienoismallit.net
Yleinen kehityskeskustelu
Android-puhelimen kanssa kursori hyppii myös minne sattuu. Tekee tekstien lainauksista melko hankalaa.
Hyvä ettei ole vain puhelimessa vika. :P
Hyvä ettei ole vain puhelimessa vika. :P
Androidin Operan kanssa täällä on sellainen hauska piirre, että kirjoitettu teksti hukkuu tietyissä tilanteissa. Jos viestin kirjoittamisen esimerkiksi lopettaa normaaliin tapaan valmis-napilla, teksti katoaa taivaan tuuliin. Tekstikentän ulkopuolella painaminen säilyttää tekstin - yleensä. Näin ainakin viimeksi kun kokeilin. En ole uskaltanut kokeilla vähään aikaan.
Mulla vilkkuu tuo punainen numero nimen perässä ja kun painan sitä niin se antaa virheilmoituksen. Numero kuitenkin viittaa Kerhot-keskusteluihin Stadin mallareidin ketjuun, mutta sivusto ei siirry sinne kun painan tuota numeroa.
Itse olen huomannut saman asian, eli vilkkuvaa numeroa klikkaamalla ei "pm.net" ei näytä kerhot-osioon tulleita kommentteja vaan herjaa tuolla virheilmoituksella.
Fiksasin tuon, ja systeemi osaa näyttää nyt myös kerhotiedotteiden kommentit oikein.
Uusin nyt kokonaan tuon tekstinkentän automaattiskaalautumisen. Toimiiko paremmin? Ainakin itse testaamillani selaimilla toimii ongelmitta.Eetu Tahvonen kirjoitti:Onkos muilla esiintynyt tämmöistä ongelmaa sivuston tekstikenttien kanssa, että kirjoittaessa tekstikentän skaalautuessa suuremmaksi hyppää kursori tekstin loppuun?
Nyt mulla on pari päivää vilkkunut tuossa nimen perässä (1) ja näyttäisi että olisi yksi uusi tiedote. Kuitenkin kun klikkaan numeroa tuleekin virheilmoitus…
Sama ilmiö sekä työpaikan koneella että kotona…
Sama ilmiö sekä työpaikan koneella että kotona…
Mulla käy samoin paitsi että virheilmoituksen sijasta jonkun kommentti jonkun mallissa johon minä en liity mitenkään.
Millainen virheilmoitus tulee?Jaakko Pihlaja kirjoitti:Nyt mulla on pari päivää vilkkunut tuossa nimen perässä (1) ja näyttäisi että olisi yksi uusi tiedote. Kuitenkin kun klikkaan numeroa tuleekin virheilmoitus…
Liittyisitköhän kuitenkin? Ks. www.pienoismallit.net/keskustelut/viesti/110957/Tarmo Hämäläinen kirjoitti:Mulla käy samoin paitsi että virheilmoituksen sijasta jonkun kommentti jonkun mallissa johon minä en liity mitenkään.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.