Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Profiilit

Onko kellää tullut ongelmaa: Uusi ilmoitus profiilissasi ja se vie lokiin. "Viestisi on poistettu moderaattoreiden toimesta". Painan topicia ja löydän viestini eli viestiä ei ole poistettu. Vilkkuva (1) jatkuu, mutta kun painan pistää se ruudulle Virhe 404. Onko tämä muilla vai bugaako minun koneeni/selaimeni vihdoinkin?
Sen voin ainakin sanoa, että yksi viesti sinulta on poistettu. Sen sijaan tuon ilmoituksen toiminta ei kuulosta ihan oikealta.
Saint Apollo kirjoitti:
Onko kellää tullut ongelmaa: Uusi ilmoitus profiilissasi ja se vie lokiin. "Viestisi on poistettu moderaattoreiden toimesta". Painan topicia ja löydän viestini eli viestiä ei ole poistettu. Vilkkuva (1) jatkuu, mutta kun painan pistää se ruudulle Virhe 404. Onko tämä muilla vai bugaako minun koneeni/selaimeni vihdoinkin?
Olisit painanut sitä plus-merkkiä, niin olisit nähnyt ne moderaattorien perustelut viestin poistoon. ;) Jokainen kolmesta moderaattorista oli määritellyt perusteluksi "Tuplaviesti", joten eiköhän se selitä tilanteen.

Jos tuo ykkönen vilkkuu viestin lukemisen jälkeenkin, niin sitten on kyllä jossain vikaa. Vilkkuuko se siis edelleenkin?
Se vilkkuminen loppui, eli se oli näköjään vain väliaikainen. Mutta minua ihmetyttää vieläkin se että löydän viestini siitä keskustelusta vaikka viestin pitäis olla poistettu.

PS. Täällä loki on tehty niinkuin se pitäisi olla kaikkialla. Helppo käyttää, hallita ja saada tieto mitä on tehty minkä takia
Saint Apollo kirjoitti:
Mutta minua ihmetyttää vieläkin se että löydän viestini siitä keskustelusta vaikka viestin pitäis olla poistettu.
Siis "tuplaviesti" tarkoittaa sitä, että olet kirjoittanut peräkkäin kaksi tismalleen samanlaista viestiä, joista toinen on siis poistettu. Toinen toki löytyy edelleen.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Saint Apollo kirjoitti:
Mutta minua ihmetyttää vieläkin se että löydän viestini siitä keskustelusta vaikka viestin pitäis olla poistettu.
Siis "tuplaviesti" tarkoittaa sitä, että olet kirjoittanut peräkkäin kaksi tismalleen samanlaista viestiä, joista toinen on siis poistettu. Toinen toki löytyy edelleen.
Aha, kiitos Tomi selvityksestäsi. Tämä Mozilla mulla paikoin bugailee, paikoin tosi pahoin.
Saint Apollo kirjoitti:
löydän viestini siitä keskustelusta vaikka viestin pitäis olla poistettu.
Jos näin on, niin silloin sinun pitäisi löytää KAKSI samaa viestiä, koska toinen on tuplauksen vuooksi poistettu.

Edit. Homma selvisikin jo…
Voisiko yksityisviestien kohdalle saada lukumäärää siitä, että montako viestiä on saapunut ja montako on lähetetty?
Vieraskirjasta, sen verran, että edelleen haluan mahdollisuuden itse poistaa sinne saapuneita viestejä, jotka ovat mielestäni: Älyttömiä, typeriä, asiaan kuulumattomia…Olen pyytänyt Tomia yksityisviestillä tämän tekemään, mutta helpompaa Tomille olisi, jos sen pystyisi tekemään itse.
Kun menen profiilisivuni kautta kohtaan kommentit ja klikkaan sanastoon Kynäruisku-merkinnälle antamaani kommenttia, saan Virhe 404:n. Sanaston kautta pääsen kyllä tuonne kynäruisku-merkintään. Johtuuko siitä, että merkinnän alkukirjain k(ynäruisku) on muutettu K:ksi eli isoksi kirjaimeksi. Eivätkö nuo linkit kuuluisi kuitenkin päivittyä?