Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Profiilit

Luulenpa, että vika on siellä päässä. Minulla kaikki ainakin toimii kuten pitääkin, Firefox, Vista, jne. Tuossa aiemmin kehotettiin tyhjentämään tuo välimuisti, teitkö sen? Ctrl+F5? Ehkä Tomi osaa kertoa tarkemmin mikä moiseen käytökseen on syynä.

Itse törmäsin samaan ilmiöön Samsung Omnia-puhelimella ja Opera-selaimella, mutta siitä on jo aikaa ja se korjaantui kyllä parin selauskerran jälkeen.
Okei, en ole tehnyt sitä vielä. Kiitos taas!
"omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat linkityksityisviestitloki" Profiilit otsakkeet näkyy edellisen mallin näköisenä. Hieman sekavaa, eikö? Vika lienee toisessa päässä.
Millä selaimella toi ongelma ilmenee? Firefoxilla pelittää täälläkin niin kuin pitääkin.
Axel Andersin kirjoitti:
Ongelma. Kun olen kirjautunut sisään, nickin alapuolella on omat kuvat, omat keskustelut ynnä muut. Mutta nyt on parisen päivää ollut näin: omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat ja niin edelleen. Onko vika koneessa vain sivustossa?
Onneksi olkoon, selaimesi osaa ennustaa tulevaisuutta; tein tänään aamulla klo 10 aikoihin muutoksen, joka aiheutti tuon parisen päivää jatkuneen ongelman. ;)

Tuo tosin näkyi vain heille, jotka käyttävät ihmeselainta nimeltä Internet Explorer. Tein koodeja yksinkertaistavan muutoksen tuohon navigointiin, kun muistin että IE olisi ollut kehittyneempi kuin onkaan. Mutta väärässä olin, joten kumosin nyt nuo muutokset.
Itse kaivoin jopa IE:n naftaliinista ja kokeilin. Ei ongelmia.

EDIT: Yllä Tomin viestissä syy tähän IE:n "toimivuuteen"…
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Onneksi olkoon, selaimesi osaa ennustaa tulevaisuutta; tein tänään aamulla klo 10 aikoihin muutoksen, joka aiheutti tuon parisen päivää jatkuneen ongelman. ;)

Tuo tosin näkyi vain heille, jotka käyttävät ihmeselainta nimeltä Internet Explorer. Tein koodeja yksinkertaistavan muutoksen tuohon navigointiin, kun muistin että IE olisi ollut kehittyneempi kuin onkaan. Mutta väärässä olin, joten kumosin nyt nuo muutokset.
Jos tuo muutos oli jokin tärkeä, niin ei se varmaankaan paljon haita, mutta kiitoksia kun kummenkin korjasit asian. :)
Ie:llä ei itsellä ollut broblemo…
Johtuuko joistain uusista käyttäjälistan järjestyksistä, mutta viime aikoina
minun profiilini numeroksi on ilmoitettu: 2152, vaikka tiedän rekisteröityneeni
ennen 2000 käyttäjää. Oikea numero olisi lähempänä 1800:a.
Voi olla pilkunviilausta, mutta tahtoisin tietää mistä tämä johtuu.
Toukkanen kirjoitti:
Johtuuko joistain uusista käyttäjälistan järjestyksistä, mutta viime aikoina
minun profiilini numeroksi on ilmoitettu: 2152, vaikka tiedän rekisteröityneeni
ennen 2000 käyttäjää. Oikea numero olisi lähempänä 1800:a.
Voi olla pilkunviilausta, mutta tahtoisin tietää mistä tämä johtuu.
Syy tähän on se, että Tomi on esim. poistanut käyttäjätunnuksia, jolloin rekistöröityneet käyttäjät ovat ajan tasalla, mutta profiilien numerot ovat alkuperäisessä järjestyksessä tjms.