Etusivu Keskustelut
Pienoismallit.net
Kehityskeskustelu: Profiilit
Joskus tulee käytyä täällä Pienoismallit.net:ssä… :).. en kylläkään kaipaa aikalaskuria, mutta eipä tuo häiritsisikään = ihan sama minulle.
Täysin turha tieto ja lisäksi epätarkka kun täällä vietettyä aikaa on vaikea mitata kunnolla.
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Rupeaisi vain v… kaikki koneella tuhlattu aika ;)Pekka Muikku kirjoitti:Joskus tulee käytyä täällä Pienoismallit.net:ssä… :).. en kylläkään kaipaa aikalaskuria,
Ongelma. Kun olen kirjautunut sisään, nickin alapuolella on omat kuvat, omat keskustelut ynnä muut. Mutta nyt on parisen päivää ollut näin: omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat ja niin edelleen. Onko vika koneessa vain sivustossa?
Sama täälläAxel Andersin kirjoitti:Ongelma. Kun olen kirjautunut sisään, nickin alapuolella on omat kuvat, omat keskustelut ynnä muut. Mutta nyt on parisen päivää ollut näin: omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat ja niin edelleen. Onko vika koneessa vain sivustossa?
Koittakaapa välimuistin tyhjentämistä.
Mikä on toi loki, tuolla profiilin yläreunassa?
Lokiin tulee ilmoitukset kyseiseen käyttäjään kohdistuneista ylläpitotoimista: esim. poistetut viestit, kuvat jne. ja syyt poistoihin.
Kiitos tiedosta!, muuten toi rivi on aika sekava: omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat linkityksityisviestitloki. Voisiko tuon korjata, kiitos!
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.