Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Profiilit

Joskus tulee käytyä täällä Pienoismallit.net:ssä… :).. en kylläkään kaipaa aikalaskuria, mutta eipä tuo häiritsisikään = ihan sama minulle.
Täysin turha tieto ja lisäksi epätarkka kun täällä vietettyä aikaa on vaikea mitata kunnolla.
Viesti on poistettu moderaattorien toimesta.
Pekka Muikku kirjoitti:
Joskus tulee käytyä täällä Pienoismallit.net:ssä… :).. en kylläkään kaipaa aikalaskuria,
Rupeaisi vain v… kaikki koneella tuhlattu aika ;)
Ongelma. Kun olen kirjautunut sisään, nickin alapuolella on omat kuvat, omat keskustelut ynnä muut. Mutta nyt on parisen päivää ollut näin: omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat ja niin edelleen. Onko vika koneessa vain sivustossa?
Axel Andersin kirjoitti:
Ongelma. Kun olen kirjautunut sisään, nickin alapuolella on omat kuvat, omat keskustelut ynnä muut. Mutta nyt on parisen päivää ollut näin: omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat ja niin edelleen. Onko vika koneessa vain sivustossa?
Sama täällä
Koittakaapa välimuistin tyhjentämistä.
Mikä on toi loki, tuolla profiilin yläreunassa?
Lokiin tulee ilmoitukset kyseiseen käyttäjään kohdistuneista ylläpitotoimista: esim. poistetut viestit, kuvat jne. ja syyt poistoihin.
Kiitos tiedosta!, muuten toi rivi on aika sekava: omat kuvatomat keskustelutomat kirjoituksetomat linkityksityisviestitloki. Voisiko tuon korjata, kiitos!