Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Kirjoitukset

Ei oikeastaan voi, täällä moni 11 vuotias on paljon ajattelevaisempi.
Otetaan esimerkiksi vaikka minut: olen vain vuoden elämä on:ia vanhempi,
mutta en silti tuota tuollaista sisältöä tälle sivulle.
Toukkanen kirjoitti:
Ei oikeastaan voi, täällä moni 11 vuotias on paljon ajattelevaisempi.
Otetaan esimerkiksi vaikka minut: olen vain vuoden elämä on:ia vanhempi,
mutta en silti tuota tuollaista sisältöä tälle sivulle.
Ei ollut tarkoitus yleistää. Toiset ovat tuolloin erilaisia kuin toiset. Joiltain 11v tulee ajattelevaa ja aikuismaista läpää, kun toiset ovat taas aivan kakaroita.
Olet oikeassa. :)
Aiheeseen liittymätöntä. Klikkaa tästä nähdäksesi tekstin.
Huom! Pysythän aiheessa etkä ota tätä käyttäjän offtopiciksi merkitsemää sisältöä mukaan keskusteluun.
Meidänkin luokalla on pari ihan seitsemänvuotiasta,
vaikka ne ovatkin minun ikäisiä
Olisiko mahdollista muuttaa kirjoitusten (ja mahdollisesti myös gallerian ja rakennusblogien) ohjelmointia niin, että luettaessa vanhempia kirjoituksia (jotka joutuu etsimään painamalla "uusimmat kirjoitukset" -otsikon vieressä olevia nuolia) selaimen edellinen -painikkeen painaminen kirjoituksen lukemisen jälkeen jättää "uusimmat kirjoitukset" -luettelon sille "sivulle", jossa viimeksi luettu kirjoitus on? Tarkoitan siis niin, ettei tarvitse aloittaa selaamista taas uudelleen kaikkein uusimmasta artikkelista, kun on saanut jonkin vanhemman artikkelin luettua.

Sama ongelma on nähdäkseni olemassa myös silloin, jos haluaa selata gallerian vanhempia malleja tai rakennusblogeja.
Oletko huomannut vasemmalla olevan luettelon (Kirjoituksissa "ARTIKKELIT - ARVOSTELUT - NIKSIT" jne.) josta saa alihakemistoja avattua. Ei tarvitse pelkästään nuolilla selata.
Tuomas Hirvilammi kirjoitti:
Oletko huomannut vasemmalla olevan luettelon (Kirjoituksissa "ARTIKKELIT - ARVOSTELUT - NIKSIT" jne.) josta saa alihakemistoja avattua. Ei tarvitse pelkästään nuolilla selata.
Olen toki, mutta pidän myös kirjoituksien läpi käymisestä ihan järjestään ilman, että etsisin esimerkiksi arvostelua tietystä mallista tai tiettyä niksiä (en tietenkään lue kaikkia, mutta aina löydän myös itseäni kiinnostavia kirjoituksia). Tällä tavalla toimittaessa tuo aiemmin mainitsemani ongelma tuottaa aina silloin tällöin tuskastuneen tunteen.
Nuo nuolilla selattavat listathan on tarkoittu lähinnä siihen, että mikäli ei ole vähään aikaan käynyt palvelussa, niin niistä näkee nopeasti mitä uutta sisältöä on tullut. Niitä ei ole varsinaisesti tarkoitettu kovin pitkälle asti selattaviksi.

Toki tuo listan tilan muistaminen on periaatteessa mahdollista, ja ehkä jossain vaiheessa tulossakin, mutta ongelmaan on melko helppo tilapäisratkaisu sekin, että avaa mielenkiintoiset sisällöt omaan välilehteensä, jonka suljettuaan on jälleen takaisin siinä kohtaa listaa mihin jäi.
Ei millään tavalla tärkeää asia, mutta pistin hakusanaksi pro hobby oulu
Haun tuloksen alimmaisena on kuva minun mallista ja mukana teksti, joka ei liity millään tavallaan kuvaan. Pistin hakusanoiksi otteita tekstiin ja se löytyi kyllä sitten aivan toisaalta. Eli kuvalla ja tekstillä ei ole mitään asiayhteyttä toisiinsa.
Esa Heikonen kirjoitti:
Ei millään tavalla tärkeää asia, mutta pistin hakusanaksi pro hobby oulu
Haun tuloksen alimmaisena on kuva minun mallista ja mukana teksti, joka ei liity millään tavallaan kuvaan. Pistin hakusanoiksi otteita tekstiin ja se löytyi kyllä sitten aivan toisaalta. Eli kuvalla ja tekstillä ei ole mitään asiayhteyttä toisiinsa.
Jos teksti on sama kuin haun minulle näyttämä teksti, niin sehän on tuohon omaan malliisi kirjoittamasi kommentti.
Tein kotona saman haun uudestaa. Kaikki toimii oikein.
Töissä galleria pikkukuvissa oli yksi mallini ja teksti jostain keskusteluista, joka ei liittynyt millään tavalla malliini.
Kuten totesin ei tärkeä ja en ollut aloittanut töissä viikonlopun viettoa :-)