Siis teit mitä!?!
Tätä et saa ikinä anteeksi! No ei niitä kukaan lue… NO TOTTAKAI LUKEE!!!
Etusivu Keskustelut
Pienoismallit.net
Kehityskeskustelu: Kirjoitukset
Miksi arviointimahdollisuuden lisääminen vaikuttaa mitenkään asiaan?Raimo Leino kirjoitti:Onneksi ehdin poistaa kaikki valokuvilla varustetut arvosteluni ja artikkelini - kun tuntui ettei niitä kuitenkaan kukaan lue… tarkoitukseni oli tällä toimenpiteellä tehdä suuri palvelus ylläpitäjälle, mutta nyt jotenkin vituttaa :-(
Jeh, hyvä että varmistit lukemattomuuden deletoinnilla.Raimo Leino kirjoitti:Onneksi ehdin poistaa kaikki valokuvilla varustetut arvosteluni ja artikkelini - kun tuntui ettei niitä kuitenkaan kukaan lue… tarkoitukseni oli tällä toimenpiteellä tehdä suuri palvelus ylläpitäjälle, mutta nyt jotenkin vituttaa :-(Tomi Mynttinen kirjoitti:Tästä lähtien kaikki artikkelit, arvostelut ja niksit ovat käyttäjien arvioitavissa tähdin 1–5 samaan tapaan kuin mallitkin. Myös kaikkia vanhoja kirjoituksia on mahdollista arvioida.
Ei mitenkään. Olen ollut typerä. Ja kuten jo sanoin, nyt vituttaa erittäin rankasti :-(Pekka Muikku kirjoitti:Miksi arviointimahdollisuuden lisääminen vaikuttaa mitenkään asiaan?Raimo Leino kirjoitti:Onneksi ehdin poistaa kaikki valokuvilla varustetut arvosteluni ja artikkelini - kun tuntui ettei niitä kuitenkaan kukaan lue… tarkoitukseni oli tällä toimenpiteellä tehdä suuri palvelus ylläpitäjälle, mutta nyt jotenkin vituttaa :-(
Ööh, siis olen 52-vuotias kalkkis. Nyt en edes ymmärrä mitä tarkoitat?Nikoaspo kirjoitti:Jeh, hyvä että varmistit lukemattomuuden deletoinnilla.
Niin, että nyt niitä ei ainakaan lue kukaan.
10v nuorempana ymmärrän: arvelet, ettei kukaan niitä lukenut. Kun deletoit ne, ei tarvitse enää miettiä sitäkään seikkaa:).Raimo Leino kirjoitti:Ööh, siis olen 52-vuotias kalkkis. Nyt en edes ymmärrä mitä tarkoitat?Nikoaspo kirjoitti:Jeh, hyvä että varmistit lukemattomuuden deletoinnilla.
Mikä siinä poistossa oli niin hirveää? Tee ne toki uudelleen, jos siltä tuntuu. Vai odotatko nyt, että joukolla aletaan pyytelemään niitä takaisin?
Siis siellä nyt oli mukana niin VALTAVA määrä valokuvia, että ajattelin tehdä palveluksen kun poistan ne kuvat levytilaa viemästä. Minulla oli käsitys, että niitä ikivanhoja laittamiani arvosteluja varsinkaan ei kukaan kaipaa - sain jopa siitä palautetta, että paremminkin voisi sitä levytilaa tuhlata. Tässä on tulos.Antti Lappalainen kirjoitti:Niin, että nyt niitä ei ainakaan lue kukaan.
Viimeksi muokattu 22.11.2008 14:34
Harmi sinänsä, ettei esim Internet Archive Wayback Machine löydä niitä. Vastauksena tulee vain "We're sorry, access to www.pienoismallit.net/kirjoitukset/arvostelu_266/ has been blocked by the site owner via robots.txt"
Sinänsähän tuo on hyvä, että pm.net on blokattu liiallisilta boteilta, mutta milläs me saadaan ne Raimon jutut takaisin?
Sinänsähän tuo on hyvä, että pm.net on blokattu liiallisilta boteilta, mutta milläs me saadaan ne Raimon jutut takaisin?
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Justhan minä sanoin, että tarkoitukseni oli tehdä oma osuuteni palstan levytilan lisäämisessä.Pekka Muikku kirjoitti:Vai odotatko nyt, että joukolla aletaan pyytelemään niitä takaisin?
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.