Etusivu Keskustelut
Pienoismallit.net
Kehityskeskustelu: Kirjoitukset
Kannatetaan.
Kannatetaan!
Kannatetaan!Tomi Mynttinen kirjoitti:Vaan mikä on yleinen mielipide? Tulisiko kirjoituksia pystyä arvioimaan? Ja tässähän olisi mielestäni tarkoitus arvioida pääosin kirjoituksen hyödyllisyyttä, ei niinkään esim. kirjoitusasua.
Voisihan olla, että alle tietyn tähtimäärän jäänyt kirjoitus voitaisiin hyödyttömäksi tuomittuna moderoida pois. Olisi ainakin reilumpi moderointiperuste kuin pelkästään minun oma mielipiteeni?
Kannatan.
Lisää kannatusta.
Kannatetaan, muta en sitä poisto homaa.
Minulla on käynyt kerran tai pari niin ,että kun olen hakenut jotain olen törmännyt tälläiseen vanhaan keskusteluun johon on liitetty kuva,eli samaa aihetta saatetaan hakea myöhenminkin,jolloin taas se niin sanottuPekka Muikku kirjoitti:Ei liity "Kirjoitukset" -aiheeseen, mutta levytilasta kun on puhe; useammalla on varmasti kuvapankissaan tarpeettomasti kuvia, joita on käyttänyt tehdessään kysymyksen Kysymysketju Lentokoneista tai Kysymysketju Panssareista -ketjuihin. Kun on jotain siellä arvuuteltu, niin homman ratkettuahan mielestäni se kuva joutaisi poistaa.
"turha"kuva muuttui taas tarpeelliseksi.
Tuo niksien/kirjoitusten arvostelu voi olla ihan ok.
Mitäs jos pidettäisiin täällä kunnon joulusiivo? Kaikki kävisivät kuvansa ja kuvapankkinsa läpi ja poistaisivat kaikki ei niin hyödylliset tunnelmakuvat? Itse olen tämän päivän aikana poistanut useamman turhan kuvan.
Kiinnitä huomiota tuossa viestissäni "arvuuteltu" -sanaan.
Tarkoitinkin sitä, kun laitetaan joku erikoisempi/vaikeampi kuva ja sitten muut yrittävät arvailla mistä vehkeestä on kyse(siis sellaista jonkin sortin tietovisailua). Ehdotin siis vain ja ainoastaan turhien kuvien poistoa.
Tarkoitinkin sitä, kun laitetaan joku erikoisempi/vaikeampi kuva ja sitten muut yrittävät arvailla mistä vehkeestä on kyse(siis sellaista jonkin sortin tietovisailua). Ehdotin siis vain ja ainoastaan turhien kuvien poistoa.
Yksimieliseltä vaikuttaa. Sellaista haluaisin vielä kysyä, että pitäisikö arvioinnin olla mielestänne samaan tyyliin vapaaehtoista kuin malleissakin? Omasta mielestäni tuo voisi olla automaattisesti päällä kaikissa kirjoituksissa.
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.