Etusivu Keskustelut
Pienoismallit.net
Kehityskeskustelu: Kirjoitukset
En sitten tiedä häviääkö saavutettu levytila kuvien poiston myötä, ainakaan arvostelumahdollisuuden poistolla ei häviä. Kuitenkin jo kolme hyvää kuvaa mallista eri suunnilta on paljon parempi kuin yksi kuva.

With production in excess of 55,000 the Sherman tank was eventually in service with most Allied armies of the Second World War and by the time of the Normandy landings was the mainstay of Britain's…
Tutustu ja lue lisää
Itse en tätä kannata, vaikka harvemmin itse tulee selailtua vanhempia galleriota. Viimeiseksi kun yhtä uutta projektia otin kaapista esiin niin haeskelin galleriasta vastaavia malleja ja katselin nisstä kuvia sekä kommentteja mistä on hyötyä kun aloitan omaa mallia.Raimo Leino kirjoitti:Olen tässä mietiskellyt sellaistakin, että sitä levytilaa tulisi huomattavasti lisää, jos jokainen malleistaan palstalle kuvia laittava antaisi niiden olla näkyvissä galleriassa esim. vain kuukauden, jonka jälkeen itse poistaisi ne roskakoriin. Voisin näyttää esimerkkiä ja laittaa mallikuvani roskiin - pitäisin korkeintaan yhden mallikuvan näkyvillä aina tuon kuukauden verran. Saako kannatusta?
Jos kuvia poistaa niin saattaa komentitkin jäädä ilman arvoa kun komentin kohdetta ei ole näkyvissä.
Syy miksi sivustolla viihdyn on sen selkeä malli galleria. Käytännössä aina kun jotain mallia itse aloittelen, niin katselen miten palstatoverit on panssukkensa (menikö oikein?) kasanneet ja muutenkin tämä sivusto näivettyy jos galleria supistuu.
Jos Rampe ja Pekka menee kuvansa poistamaan niin vedän virtuaalisesti turpaan heitä,,,,että sillee
Nämä kirjoitukset yms. niksipirkan sukkahousuvinkit: Mielestäni kirjoittajan tulee itsellä kokeilla niitä sukkahousuja ennekuin kirjoittaa niiden pukeutumisohjeita meille.
Jos Rampe ja Pekka menee kuvansa poistamaan niin vedän virtuaalisesti turpaan heitä,,,,että sillee
Nämä kirjoitukset yms. niksipirkan sukkahousuvinkit: Mielestäni kirjoittajan tulee itsellä kokeilla niitä sukkahousuja ennekuin kirjoittaa niiden pukeutumisohjeita meille.
Aargh.. antaapa panssukkejen kuvien sitten jäädä..:-DEsa Heikonen kirjoitti:Jos Rampe ja Pekka menee kuvansa poistamaan niin vedän virtuaalisesti turpaan heitä,,,,että sillee
Nii ja minä kytken päälle klingoneilta pöllityn verhouslaitteen - yritäpäs siinä sitten osua minuun, kun olen täysin näkymätön ;-)Pekka Muikku kirjoitti:Aargh.. antaapa panssukkejen kuvien sitten jäädä..:-DEsa Heikonen kirjoitti:Jos Rampe ja Pekka menee kuvansa poistamaan niin vedän virtuaalisesti turpaan heitä,,,,että sillee
Olen myös pistänyt merkille että "niksipalstalla"on paljon ihan turhia "niksejä".Paljon näyttää olevan ihan itsestään selviä asioita ja kaikkien tuntemia perustekniikoita.Kullanarvoiset oivallukset katoavat töhkän sekaan.
hmm.. kävin niksit äsken läpi, enkä niitä "turhia" suunnattomasti löytänyt..
Paljonhan se niksien tarpeellisuus on kiinni siitä onko juuri aloittanut tai pitkän aikaa mallaillut.Minun mielestä turhia ovat esimerkiksi:Topi Pajunen kirjoitti:hmm.. kävin niksit äsken läpi, enkä niitä "turhia" suunnattomasti löytänyt..
www.pienoismallit.net/kirjoitukset/niksi_41/
www.pienoismallit.net/kirjoitukset/niksi_264/
www.pienoismallit.net/kirjoitukset/niksi_244/
www.pienoismallit.net/kirjoitukset/niksi_256/
www.pienoismallit.net/kirjoitukset/niksi_134/
Osahan näistä on sellaisia "tynkiä",liikaa olennaisia asioita jäänyt kertomatta.
Sen verran muisti reistasi että niksejä on loppujen lopuksi aika vähän.Tuolla artikkelipuolella tarjonta on kyllä aika kirjavaa ja laatu vaihtelee laidasta laitaan.
no juu. aika tynkiä löytyy. Eivät kerro kovinkaan paljoa asiasta. Totta puhut
Tämän voisi lisätä joukon jatkoksi:
www.pienoismallit.net/kirjoitukset/niksi_267/
Ihan hyvää tekstiä mutta mutta..
www.pienoismallit.net/kirjoitukset/niksi_267/
Ihan hyvää tekstiä mutta mutta..
Kirjaudu sisään osallistuaksesi keskusteluun
Jos sinulla ei ole vielä omaa tunnusta palveluun, rekisteröidy käyttäjäksi.