Pienoismallit.net

Kehityskeskustelu: Keskustelut

Sama problema täällä. Ja itse käytän safaria.
Kari Partanen kirjoitti:
Tämmöinen virhe tulee jos etusivulta yritän mihin tahansa keskusteluun kirjautumatta ensin sisään.
Hups. Säädin äsken ja lipsahti yksi asetus väärin, jonka vuoksi vain kirjautuneilla käyttäjillä oli lukuoikeus keskusteluihin. Tämä on nyt fiksattu.
Onko kyseessä uusi ominaisuus vai jokin virhe - kun Taukohuoneelle kirjoitetut merkinnät eivät enää näy ollenkaan etusivun tapahtumaosiossa?
Ihan tarkoituksella eivät näy. Siellä ovat jutut pääosin eksyneet jo niin kauas mallailusta, että mielestäni ei ole mitään syytä mallailuaiheisella sivustolla antaa kaikkea huomiota ei-mallailulliselle chattailulle.

Määrä ei korvaa laatua ja laadun heikkenemisestä olen tätä nykyä eniten huolissani tämän sivuston suhteen.
Tomi Mynttinen kirjoitti:
Ihan tarkoituksella eivät näy. Siellä ovat jutut pääosin eksyneet jo niin kauas mallailusta
No hyvä tietää - missä vaiheessa muuten tästä uudistuksesta on käyttäjille ilmoitettu? Entäs onko nykyisin tarkoitus kirjoittaa myös Taukohuoneelle vain mallailuun liittyvää juttua, kun sanoit että Taukohuoneella "jutut ovat pääosin eksyneet jo niin kauas mallailusta"? Jos näin on, niin eikö tuon taukohuoneen voisi samantien poistaa - sehän vie aivan turhaan sitä arvokasta levytilaa?
laadun heikkenemisestä olen tätä nykyä eniten huolissani tämän sivuston suhteen.
Perustele mielipiteesi, kiitos.

edit. voisitko perustella mielipiteesi, kiitos.
Raimo Leino kirjoitti:
missä vaiheessa muuten tästä uudistuksesta on käyttäjille ilmoitettu?
22.12.2008 klo 19:54.

Jos informoisin erikseen jokaisesta pikku muutoksesta, joita sivustolle teen, en ehtisi missään välissä niitä muutoksia tekemään…
Raimo Leino kirjoitti:
Entäs onko nykyisin tarkoitus kirjoittaa myös Taukohuoneelle vain mallailuun liittyvää juttua
Ei ole. Miten niin? Enhän ole missään vaiheessa niin väittänyt, vaan kuten kirjoitin "mielestäni ei ole mitään syytä mallailuaiheisella sivustolla antaa kaikkea huomiota ei-mallailulliselle chattailulle". Ei kai tuota tarvitse enää paksummasta rautalangasta vääntää?
Omalta osaltani olen pyrkinyt nostamaan sivuston tasoa vähentämällä sen käyttöä, en vain osaa aina ottaa tätä touhua niin vakavasti. Ehkä tämä saitti pitäisi omistaa valtakunnan ykkös mallareille. Ja älkööt kukaan tästä ottako maalipurkkia nenäänsä.
Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että koko taukohuoneen voisi poistaa jos sitä ei kerran pidetä tasa-arvoisena alueena muiden alueiden kanssa. Tai vaihtoehtoisesti valintamahdollisuuden sen suhteen mitä tapahtumissa näkyy. Sitä oudoksun, että yksi alue toimii eri tavalla kuin muut.
Ei ole. Miten niin? Enhän ole missään vaiheessa niin väittänyt, vaan kuten kirjoitin "mielestäni ei ole mitään syytä mallailuaiheisella sivustolla antaa kaikkea huomiota ei-mallailulliselle chattailulle". Ei kai tuota tarvitse enää paksummasta rautalangasta vääntää?
"Kaikkea huomiota ei-mallailulliselle chattailulle"? Aika huippuhomma, jos näin todella sinun mielestäsi on jo päässyt tapahtumaan.