Pienoismallit.net

Mitä työn alla?

^Kiitokset! Pultteja on kyllä korostettu vaaleemmalla värillä, mutta ilmeisesti kontrasti päässy vähän liikaa tasottuun kaikenlaisten efektien jälkeen.
Kasimir K kirjoitti:
Mitäs mieltä jengi on?
Älä hyvä ihminen P L I I S peitä tätä suihkumaalauksen kerrassaan huipuhienoa taitonäytettä kuralla, hiekalla, ravalla ja muulla rojulla. P L I I S !

Misteli on hieman edistynyt. Nuo Junkersin yläpuolelle tulevan hävittäjän tukivarret ovat tässä kuvassa vasta sinitarran varassa - ihan vaan kuvan takia.
Raimo Leino kirjoitti:
Älä hyvä ihminen P L I I S peitä tätä suihkumaalauksen kerrassaan huipuhienoa taitonäytettä kuralla, hiekalla, ravalla ja muulla rojulla. P L I I S !
:D Ei sitä nyt kokonaan peitetä kuralla. Kunhan nyt alarunkoon & telapyöriin hyvällä maulla tehtyä pientä tarttunutta rapaa.
Hetzer varhaista tuotantomallia, odottelemassa siirtokuvia, satiinilakattuna.
Raimo Leino kirjoitti:
Kasimir K kirjoitti:
Mitäs mieltä jengi on?
Täysin samaa mieltä!!!
Ei siis suonsilmäke-lookia,muuten menee upea maalaustyö kirjaimellisesti saveen… ;)
Täällä on peukalot pystyssä, Kasimir. Hienoa, että löytyy mallareita, jotka eivät hoonaa malleja vuositolkulla. Komea Bemari-3 tulossa.
Petri Huhtala kirjoitti:
Käsittämätöntä kuinka nuo automallien detaljoinnit laahaavat vuosia jäljessä panssari malleja, on ruvennut tulemaan jopa yksinkertaistettuja automalleja markkinoille. Aina kun tuollaisen panssarimallin laatikkoon kurkistaa, tulee mieleen että kuinka paljon automalliin pitää tehdä itse osia.
Valitettavasti löytyy vielä vaunumalleja, joihin on pakko tehdä itse osia ja vielä varsin merkittävä määrä :/
Parolan tapahtumasta ostamani Hetzeri edistyy, kertokaa toki mielipiteenne.

Työn alla Tamian P 47M Thunderbolt. Kyseessä on terapiamalli parhaasta päästä ja isolla T:llä. Näin rivakasti ja rentouttavasti minulla ei ole hommat edennyt vuosiin. Olo on lähes euforinen.

Ainut takaisku tuli siitä, että maalivarasto kaipaa muutaman putelin täydennystä ja Harraste mokoma on kiinni sunnuntaina.

Pitääkin ostaa pari samanlaista tulevan varalle varastoon;)