Pienoismallit.net

Ketutusketju

Mainokset olivat ihan kokeilumielessä pyörimässä.

Kyseisten mainosten avulla on tullut tähän mennessä tuottoja 1,64 euroa, kun taas sivuston kehittämiseen ja ylläpitoon on mennyt satoja, ellei periaatteessa tuhansia euroja ja menee koko ajan lisää. Mutta näitä euroja en laske, koska pelkästä rakkaudesta harrastukseemme tätä sivusto ylläpidän.

Se, että sivusto on kaupallisesti riippumaton ei kuitenkaan tarkoita sitä, ettei sivustolla voisi mainoksia olla. Se tarkoittaa sitä, että sivuston takana ei ole esim. mitään kauppiasta tai yhdistystä, joka toimintaa rahoittaisi, vaan kaikki kulut menevät suoraan omasta pussistani yksityishenkilönä. Näin ollen sivustolla ei ole taustalla mitään tahoa, jonka pillin mukaan pitäisi tanssia, vaan sivusto toimii vain Teidän käyttäjien parasta ajatellen ja teidän ehdoillanne.

Ja tämän vuoksi olen nyt nuo mainoksetkin poistanut. :)
hyvin alkaa uudelleen rakentelu.. eilen illalla aloin rakentamaan piiiitkästä aikaa "omaa" mallia niin sain sitten katkaistua kumisen telan Sd.Kfz :sta… siitä tympääntyneenä aloin rakentamaan Pak 40 tykkiä ja onnistuin hukkaamaan tykin vetokoukun.. katsoin parhaaksi linnottautua töllön eteen katsomaan james pönttiä :(
Kiitos Tomi vastauksesta mainosten suhteen. Kuten kirjoitinkin, en ole mainoksia vastaan sinänsä, mutta kyllästyin vaan tuon kaupallisen tiedotteen sanamuotoon.

Arvostan todella paljon myös työtäsi sivuston ylläpitäjänä, kiitos siitä.
Referenssi-kirjallisuus…tulisi kieltää! :) Joku voi sanoa, että ilman hyviä valokuvia mallin esikuvasta, ei mallia voi tehdä.
Minä puolestani väittäisin, että juuri terävät valokuvat aidosta asiasta pilaavat mallausoperaation, koska parhaimmatkin mallisarjat ovat hyvin pelkistettyjä luomuksia.
Tällä hetkellä: Italerin Pz38n kumitelat jota hylkivät tasapuolisesti niin liiimaa kuin maaliakin.
Tässä ketjussa pitää myös ehdottomasti mainita 1/72-skaalan ohjaamokuomut. Niitten maalaamisen kans lähtee järki! Vapaalla kädellä ei tasan onnistu, tai ainakaan mun vapaalla kädellä, sen verran tutisee. Sitte taas kun kuomun maskaa teipillä, ne rajat ei näy kunnolla teipin läpi, veitsi lipsuu teippiä leikatessa, kuomu naarmuuntuu jne. Jos musta joskus tulee rikas niin mää ulkoistan ton kuomujen maalauksen.
Petri kirjoitti:

"Jos musta joskus tulee rikas niin mää ulkoistan ton kuomujen maalauksen."

Mutta, eikö näitä Aftermarket kuomumaski- teippejä myydä pikkuskaalan lekoihin?
Vai ovatko ne niin kalliita, että tarvitsee ensin rikastua ennen kuin on varaa niihin? :P
Raksi kirjoitti:
Petri kirjoitti:
Mutta, eikö näitä Aftermarket kuomumaski- teippejä myydä pikkuskaalan lekoihin?
Kait niitä myydään, mutta en vaan oo koskaan hokassu niitä hankkia. Kyllä mää aion silti rikastua. Näin olen päättänyt.
Ketuttaa kun pitäis aloittaa pienoismallien tekeminen ja ne on kait vielä jossain matkalla tulossa…
Olis niin hyvin nyt aikaa… sairaslomalla… XP
remontin ja työkiireiden takia näyttää siltä että seuraavan kerran mallailen maaliskuussa :-(