Pienoismallit.net

Ketutusketju

Ja siksi toisekseen, jos takana on kymmenen vuoden tauko, ei minusta kannata hirvittävästi stressata etsien tai resiinin kanssa, vaan pari ensimmäistä mallia perustekniikoiden kertaamiseen ilman mitään ihmeempiä kikkailuja.
Vaikka ei oikeastaan kuulu enään ketutusketjuun, vastataan nyt pariin edelliseen kommenttiin.

Jos nyt tilaisin dekaalit Tsaikkaan, olisivat ne perillä, paljon ennen, kuin edes koko mallia aloittaisin:) Ketuttaa vaan, että mihin olen jemmannut kolmen mallin dekaalit.

Etsejä ja resiinejä tuli käytettyä kymmenen vuotta sitten ja tarkoitus olisi palauttaa mieliin paljon asioita. Tosin ilman stressiä:) Tämän takia aloitinkin Hasegawan Lancian teon.

Muutama muuttuva tekijäkin on jo löytynyt: Kärsivällisyys selvästi kasvanut, sen verran hitaasti Lancia etenee. Ketuttaa vaan tuo lähinäkö, rillit päässä vai ilman.

Ja löytyipä vahingossa Mersun sivuvakaaja yhdestä dynosta.
Reijo Liljedahl kirjoitti:
Voisikohan tuon sivujen avaamisen yhteydessä esiin ponnahtavan kyselyn jo pikku hiljaa lopettaa?
Tulipa tänään pitkästä aikaa itsellenikin tuo kysely :) Kyllä, olin kirjautuneena, ja kyllä, vastasin ihan tosissani. Ja osallistuin arvontaan.
Onko joku joskus voittanut tuosta jotain? :D
Petri Manninen kirjoitti:
Tulipa tänään pitkästä aikaa itsellenikin tuo kysely :) Kyllä, olin kirjautuneena, ja kyllä, vastasin ihan tosissani. Ja osallistuin arvontaan.
Onko joku joskus voittanut tuosta jotain? :D
Työpaikan koneella on tupsahtanut kysely eteen, joka kerta olen vastannut siihen, mutta olen koittanut kovin niin miesvoittoista käyttäjäkuntaa vähentää olemalla 15-75v nainen XD, muutenhan joku tasa-arvoitusihminen vielä käy ylläpidon kimpuun kun kiintiöt ei täyty.
En meinannut saada ostettua apteekista puhdasta bensaa. Mallari = yhteiskunnan vihollinen numero yksi.
Ei nyt varsinaisesti ketuta, mutta aivan liian paljon kiinnostavia malleja ja kirjoja, jotka tekisi mieli hankkia. Lompakko vaan ei ole samaa mieltä asiasta…
Vasen ööga tosi pahana. Kiitos köpelön lekurin. Eli vitukkaat karsastukset ym nyt.
Eipä sitten tehdä mitään tarkkuustyötä ei. Hyvä kun telkan tekstistä selkoa saa
Ostin ultraääni pesurin ja se oli maanantaikappale
Vähän välillisestihän tämä liittyy mallailuun, mutta ainakin mallailuaikaa söi.

Ei riitä, että pinttyneellä aamuvuorolaisella on työvuoro ilta kahdeksaan.
Tämä hölmö, jo siviilit päälle vaihdettuaan menee bongaamaan siiderivarkaan.

Kaupan linjan mukaan soitto 112 ja odottamaan, koska partio on paikalla. Menihän siihen toista tuntia.

Tämäkin riittäisi ketutukseen, mutta:

Tämä suurenluokan roisto oli 13-vuotias päätään aukova pojankloppi.

Ja tässä tapauksessa olen sitä mieltä, että poliisit paikalle on oikea vaihtoehto. Vielä on mahdollista saada tuon "sankarin" elämä oikeaan suuntaan.

Sorry oli pakko avautua, jos meni liian off-topiciksi, voi poistaa.
Saitte iskuryhmän paikalle kuitenkin alle kahden tunnin, ei ollenkaan huonosti :)